Ér ikke store forskjellen egentlig. Jeg opplevde angel gt som mer responsiv/stabilt i sving sånn out of the box, men tar ikke lange tida før man er vant til pr4, og da er det greit. Har ikke hatt issue med grep på noen av de. Bakhjulet slapp på angel gt da jeg kom for fort inn i en sving og skrapa bakbrems-pedalen og nesten sidekåpa, men mistenker at det var fordi hjulet mista litt bakkekontakt og ble løfta opp når jeg skrapa noe som ikke gir etter så lett. Henta seg fort inn igjen, og siden jeg fikk en sånn motogp-drift og endra vinkelen litt så redda det meg kanskje fra grøfta
Så alt i alt stoler jeg på grepet i dem, siden det faktisk tok tak igjen når det begynte å skli.
Ser dog ut som jeg får mindre lengde ut av pr4. Første settet med angel gt øvde jeg masse på clutch-wheelies og hadde et par spinne-situasjoner når jeg poppa clutchen med kaldt dekk. Det settet fikk jeg 11000km ut av. Neste fikk jeg 9000 ut av hvorav 5000 var med 30-40kg bagasje bakpå, og del av de 5000 med litt lite luft i tillegg.