Men den dere Roadlok'en sitter den på den fordømte sia, eller betjener du den fra høyre!
Hm... når du nevner det, så...Busa Trond skrev:Dem originale sideveskene kler sykkelen greit dem![]()
Men den dere Roadlok'en sitter den på den fordømte sia, eller betjener du den fra høyre!
Jalmar skrev: Bare sånn for å ha nevnt det, i tilfelle du skulle være urolig for det mener jeg, så kan du bare si fra til Pollti og meg hvis du trenger noen gode råd vedrørende det mekaniske. Vi hjalp deg jo med girkassa til Hunndajjen husker du. Den som egentlig var til Transit og viste seg å inneholde flere tusen fremmedarbeidere, eller hvordan det nå var.. Vi skrur under mottoet: Det som ikke kan fikses med ei slegge, er et elektrisk problem.
Overhodet ikke!Jalmar skrev:Må du ha på cruise controllen for å høre på musikk???
Vi må nok regne med at AJ vil trenge litt hjelp til å montere den utstyrspakka på KTMen. Men der kan vi steppe inn. Nå som du har fått asfaltert gårdsplassen kan vi ta av med flyet til Desmo, og da tar det ikke lang tid å fly opp til Hadeland.Pollti skrev:AJ ! Nå må du skjønne det her. Kjøp utstyrspakke til Skropel Mokka for da sparer du 16 000. De sa det nettopp på TV 2 så da er det sant. Nemlig. Skal ikke mange utsyrspakker til så kan du kjøpe ny bil. Utstyrspakka er gratis tror jeg for de sa ikke noe om prisen på den så bare bestill nå
Ikke vet jegAJ skrev:Overhodet ikke!Jalmar skrev:Må du ha på cruise controllen for å høre på musikk???
A-ha er nok ikke aktuelt uansett.
Mener å ha hørt at popidolmiddelaldringene er på vei til å gi ut ny musikk?
Kan'ke stemme det, vel![]()
?
Om ikke dæinsbandmussikk så serveres det fortsatt smakelige spiseligheter på kroaJalmar skrev: Driver de fortsatt med kinesisk dænsbændmusikk på Harestua?
lasse_hansen skrev:Så fin ut den der AJ. Har du hatt scottoiler før? Hvis, hvordan virker forskjellen på de? Både positivt og negativt. Har hatt scottoiler på de fleste andre syklene mine, og vurderer sterkt no automatisk olje smørings system på speed'en å :)
Sent from my iPhone using Tapatalk