Nei, fant ikke noen som var billig nokBimma skrev:Da ble det ikke F800ST denne gangen, men jeg tror du har gjort et bra kjøp og kan glede deg til mange fine turer neste sommer!![]()

Skal nok få noen fine km ut av denne også

Nei, fant ikke noen som var billig nokBimma skrev:Da ble det ikke F800ST denne gangen, men jeg tror du har gjort et bra kjøp og kan glede deg til mange fine turer neste sommer!![]()
Nei, det visste ikke jeg heller, før eg så denne...Svolp skrev:var inne på finn.no og tittet og husket da plutselig at grunnen til at det ikke ble en slik en var fordi jeg ikke fant noen med kåpe, sannheten var nok at jeg ikke viste at dem kom med kåpe!
Onsløv skrev:Nei, det visste ikke jeg heller, før eg så denne...Men har da sett noen eldgamle SECA-greier som visstnok har kåpe på seg. Men det ser jo nesten ut som det skulle vært laget av marsboere....
Var en del XJ'er på den sida i diverse formater.. Street bike, offroad, sidevogn, og brudeMC... skikkelig all-rounder virker det som.MadMan skrev:I 1999 kunne du få "resten" av kåpa som extra utstyr....
http://www.xs4all.nl/~kimkodde/ydcn.html
cheron skrev:Skulle jeg hatt meg en XJ900 er det helt klart med kåpe som frister!
Onsløv skrev:Svinger skal man legge seg i!