Kom dere i butikken å kjøp dere rosa dekk med det søteste mønsteret,
istedefor å mobbe Lordshaft

Nå er det vel rett før JT kjører opp på A, og vil være med på turen vår.ZnirlN skrev:Er det mulig![]()
Du blir aldri samme mann igjen
Gløm det. JT skal ikke være med på turOlav K skrev:Nå er det vel rett før JT kjører opp på A, og vil være med på turen vår.ZnirlN skrev:Er det mulig![]()
Du blir aldri samme mann igjen
Men DA må Onkel være litt streng altså![]()
Ja jeg også tror det blir mye å ha med både Onkel og JT på tur. Onkel får holde for denne gangZnirlN skrev: Gløm det. JT skal ikke være med på turhar andre som stepper inn for han
Ja dekkene ser bra ut de, har egentlig ikke tenkt på mønsteret førElolz skrev:Hahaha, det er så bra!Låt det aldrig ta slut!
![]()
Men enig i at det er stilig dekkmønster.![]()
Her har du en fargeskala, slik at ikke også du bommer på nyansene mellom lilla og rosa:LordShaft skrev:Hahaha det der er faen meg den beste til nå... kudos Bjerknez
Bare å finne fram maling... skal farge med rooooosa inne i mønsteret på dekket :duckfaceuselanke
Note4
Selv har jo jeg kjørt på sportsdekk de siste årene. Liker veldig godt V profil og at dekkene er lett å flikke fra side til side og legger seg inn i kurver. Om jeg må jobbe litt i selve kurven gjør ingen ting. U formede dekk er ikke gale de heller, er ofte langt mer stabil, men krever langt mere jobb inn og ut av kurver samt at de er litt mere tregstyrt. Håper på litt opplett i morgen allerede. Er litt gira på å teste ut skoaElolz skrev: Selve profilen/buen på dekket er litt spesiell, er vel der det blir litt enten eller med tanke på om en liker dekket. Noen liker måten sykkelen legger seg ned på, mens andre liker spissere dekk. Med tanke på grep og varighet tror jeg ikke du blir skuffet.
For å si det mildt.... Dette var stor forskjellFlanker skrev:Hold oss oppdatert på det der... Jeg har vurdert det samme på min iMac, som jeg synes har fått lim i ræva med årene. Den er vel 3 år gammel nå.