Bare å stille oppAmbro skrev:Kunne godt tenkt meg å bli med på dette

Bare å stille oppAmbro skrev:Kunne godt tenkt meg å bli med på dette
Ja, det er planen. Grillpølser i Prestfoss på veien hjemBusa Trond skrev:Mulig jeg blir med. Må bli kvitt noen unger først.
Hvis så, kjører dere om Vikersund på første etappe slik maps loggen viser!
Nye dekk er allerede på vei til mrpitlane, men blir spennende å se hvor lenge de holder.Bjerknez skrev:Ønsker dere en god tur i morgen. Blir muligens bare en kort tur over til Strømstad for min del før jeg møter opp på Høk i 16:00 tiden.
Tommas:
Følg med på mønsteret i dekket ditt
Jeg har vel kjørt like mye hittil i år som du har kjørt totalt med sykkelen din så det er helt greit og stå over noen turer. Man kan ikke bli med på dem allefreddy123 skrev:vi skulle ikke drøya til 11 00 med oppmøte det hadde vært mega chiller glad i skjønnhetssøvnen min
![]()
eller så skal jeg nok klare å dra den daue kroppen min bort dit til kl 10:00
bjerknez: lite trøkk over deg ass tommas stiller jo med pølse og fullpakke her så klager du på transportetappe på 1t![]()
![]()
jaja du får kose deg på høk du
Hyggelig, da begynner vi å bli en bra gjeng!RuneMC skrev:Slenger meg med sånn på tampen :-)
Nå som jeg hadde justert hele opplegget, så kommer du ikke? Utakk er verdens lønnojda skrev:Jeg fårstår hintet, ved at oppmøtet ble lagt om til Statoilen (Så enkelt at tilogmed ojda finner fram)![]()
Og setter virkelig pris på tilretteleggingenMen denne gangen må jeg nok stå over alikevel
![]()
God tur gutter, ikke spis for mye pølser nå da
Bamsefar trives nok best litt bak i rekka, dvs om det ikke er frykteligmasse svinger forrut.Tommas skrev:Nå som jeg hadde justert hele opplegget, så kommer du ikke? Utakk er verdens lønnojda skrev:Jeg fårstår hintet, ved at oppmøtet ble lagt om til Statoilen (Så enkelt at tilogmed ojda finner fram)![]()
Og setter virkelig pris på tilretteleggingenMen denne gangen må jeg nok stå over alikevel :sor
God tur gutter, ikke spis for mye pølser nå da![]()
Er nok ikke siste mulighet dette, ser frem til flere turer med bamsefar i tet!