Gode veier for gubben & gamla

Bjerknez skrev:Kudos for det nest øverste bildet ditt LordShaft![]()
Er ikke ofte jeg skryter av andres bilder så ta det til deg![]()
Dog var de fleste bildene dine veldig flotte her
Jeg må se hvor sent det blir i kveld. Skal prøve å komme meg i seng snart, men tenkte å kjøre en plass mellom 10 og 12Elolz skrev:Flotte bilder! Har du noe Google Maps rute for morgendagen? Når tenker du å kjøre?
Hehehe.... Jeg har vært å frest litt rundt på traktene dine i dag jaTysnes skrev:Trur du ikkje Lorden ble observert av meg i beste abeidstid, i dag. Holdt på med noe forskalingsarbeid i Våge området, når eg såg Bmw`en og den hvite hjelmen. Trur pinadø han slite ut den stakkars asfalten me har her :-)
Jeg kan se, spesiellt på de to første bildene, at du er litt fan av måten B redigerer bildene sine på.LordShaft skrev:Jeg må se hvor sent det blir i kveld. Skal prøve å komme meg i seng snart, men tenkte å kjøre en plass mellom 10 og 12Elolz skrev:Flotte bilder! Har du noe Google Maps rute for morgendagen? Når tenker du å kjøre?Men vi ser i morgen tidlig. Blir å gi beskjed i god tid
![]()
Dette er definitivt veier en kan øve kneskrap på (har jeg hørt)![]()
Ja bildene er brukt til tider mye clarity på, men det er for å fremmheve en effekt jeg selv syns er litt fin. Heldigvis, så kødder ikke lightroom med raw filen, så du kan endre bildet så mange ganger du vil. Å det er definitivt en læreprosess som må gjøres noen ganger. Noen liker så natrulige bilder som mulig, jeg liker de litt mere dramatisk![]()
Enn så lenge, plutselig så får en øynene opp for noe nytt i bildene og henger seg litt opp i detMen uansett så er det ålreit med tilbakemeldinger
Skal se om jeg klarer å begrense meg litt neste gang, eller hvertfall få det til å se litt mere "natrulig" ut hehe
![]()
@Onkel. Jeg vurderte å kjøre nordover til Lavik - Oppdal også kjøre utover mot kysten i stede for å følge E39. Ender opp i Førde, her skal det visst være utrolig fine mc veier. Kai på Ride hevder at det er de fineste veiene her på vestlandet. Å jeg har aldri kjørt der før![]()
Tenker du deg langt på tur da eller bare ut å loffe litt?
Hehehe.... Jeg har vært å frest litt rundt på traktene dine i dag jaTysnes skrev:Trur du ikkje Lorden ble observert av meg i beste abeidstid, i dag. Holdt på med noe forskalingsarbeid i Våge området, når eg såg Bmw`en og den hvite hjelmen. Trur pinadø han slite ut den stakkars asfalten me har her :-)Takk for lånet
hehe.
@Bamsefar Hehehe, selv syns jeg Bjerknez redigerer bildene sine veldig bra (forstår at ikke alle liker dette) så litt skryt fra den kanten må en bare takke for i all ydmykhet