The Tob
Re: The Tob & Beistet - og KåTe-M
Bømlo er noe av de beste veiene jeg har kjørt på rundt her! Kun asfalt på hovedveiene, herlige små svinger og flott natur. Ikke busaveier akkurat - eller jo, ved første brua og området rundt der så (her kan det gå unna) - ellers mye småsvinger og "sådær" dekke. Herlig herlig motard-vei i alle fall. Jeg skal definitivt tilbake i nær framtid 

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Jeg pleier jo å ha meg en tur eller to nedover der i sesongen. I år blir ingen unntak. Spørs om jeg ikke må prøve meg på denne selv. 

Du får hyle ut om du vil ha selskap 

-
- Kontakt:
Definitivt!! Alltid kjekt med lokalkjent los på kysten 

Har vært mye rundt Bømlo med båt, men aldri på land. Is hos Nillo på skjæret var like god på to hjul som med kjøl 

-
- Kontakt:
Haha det finner jeg ikke vanskelig å tro nei. Apropos IS! Jeg spiser det ikke ellers i året, men når jeg er på sykkeltur... ja da skal jeg absolutt ha is 

- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
TBI81 skrev:...Fikk til og med noen mil sammen med noen Holy riders. Ikke værst på sprettedagen!...

Vil du anbefale en slik sykkel til meg også

Alle, Busa Trond, kan få anbefalt en smcr som andresykkel fra meg! 
Etter prøvekjøringen her tidligere i vår så slo følgende logikk inn hos meg (det skjer forøvrig titt og ofte): Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort. OK, WE BUY!
Knallfornøyd med sykkelen så langt (småsvinger på halvdårlig dekke har aldri vært så moro) og gleder meg som en unge til å åpne gasskrana. Til nå har det kun vært rolige pådrag, lite motstand og ikke mer en ca 6000rpm. But soon ..

Etter prøvekjøringen her tidligere i vår så slo følgende logikk inn hos meg (det skjer forøvrig titt og ofte): Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort. OK, WE BUY!

Knallfornøyd med sykkelen så langt (småsvinger på halvdårlig dekke har aldri vært så moro) og gleder meg som en unge til å åpne gasskrana. Til nå har det kun vært rolige pådrag, lite motstand og ikke mer en ca 6000rpm. But soon ..

-
- Motorsykkelen din: 2016 Triumph Tiger 800 XCA
Fin sykkel
Har samme men i Enduro versjon med Akra titan 

Da får jeg si fin sykkel selv!
Titan må man ha! Endelig begynt å få litt farge titangrenrøret mitt nå :-)

Titan må man ha! Endelig begynt å få litt farge titangrenrøret mitt nå :-)
-
Takk for det.
legger ved et bilde av den.
Har begynt å få fin farge på anlegget jeg å, har rullet 700km nå, fått montert nye foldespeil og nytt høyere sete fra Touratech etter at bildet ble tatt

Har begynt å få fin farge på anlegget jeg å, har rullet 700km nå, fått montert nye foldespeil og nytt høyere sete fra Touratech etter at bildet ble tatt

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Høyere sete på en enduro? Holy. Skal ikke klage på mine 89cm setehøyde da jeg (jeg skal linke ned noen cm selv) 

-
Hehe. Er såpass høy selv, så derfor valgte jeg den høye versjonen av setet for å ha mer skumm under baken, men får fint bekke fotplatene på bakken. Nærmer seg fort førstegangsservice nå, å det skal bli gøy å slippe ut alle potensialene i sykkelen 

Ja, HAR jeg sagt at jeg gleder meg? Noe så sinnsykt!JLafton skrev:Hehe. Er såpass høy selv, så derfor valgte jeg den høye versjonen av setet for å ha mer skumm under baken, men får fint bekke fotplatene på bakken. Nærmer seg fort førstegangsservice nå, å det skal bli gøy å slippe ut alle potensialene i sykkelen

Lag gjerne en blogg på din da. Fint å se hva artsfrender opplever og oppgraderer

Var litt artig å se bilder fra Bømlo for en totning. Mor var fra Moster, så jeg har hatt noen sommerferier bortpå der. Og jeg kan godt skjønne at det er motardveier utpå øyno.TBI81 skrev:Bømlo er noe av de beste veiene jeg har kjørt på rundt her! Kun asfalt på hovedveiene, herlige små svinger og flott natur. Ikke busaveier akkurat - eller jo, ved første brua og området rundt der så (her kan det gå unna) - ellers mye småsvinger og "sådær" dekke. Herlig herlig motard-vei i alle fall. Jeg skal definitivt tilbake i nær framtid

We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo