
Flankers rare turer og fjas! - Stenger sjappa :-/
- Flanker
- Innlegg: 1530
- Registrert: 19 apr 2013, 09:02
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Bosted: Berger, Svelvik
- Kontakt:
Flankers rare turer og fjas! - Himmelsprett i Bibelbeltet
Åja... Har vært der ja. Hardanger på MC i fjor, og har bodd ett år i Bergen (2003-2004). Riktignok uten MC den gang. Men jeg kommer gjerne tilbake 

-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Bosted: Bergen
- Kontakt:
Re: Flankers rare turer og fjas! - Himmelsprett i Bibelbelte
Med andre ord, ingen gode unnskyldninger for ikke å ta turen igjen




- Flanker
- Innlegg: 1530
- Registrert: 19 apr 2013, 09:02
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Bosted: Berger, Svelvik
- Kontakt:
Re: Flankers rare turer og fjas! - Himmelsprett i Bibelbelte

En våt dag i dag, men vi har kjørt fra det verste regnet nå. Liten stopp nord for Arendal sånn ca.
"Klim... Guaranteed to keep you dry! Except your balls, they'll always get wet". Eller noe sånt... Ikke til å unngå når man sitter i en vanndam, men ull under gjør susen. Ellers tørr og nokså varm så langt ja. Om en times tid blir det lunsj

-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Re: Flankers rare turer og fjas! - Himmelsprett i Bibelbelte
Steike for noen kofferter! Hvor mange liter er de på?
Oppdaget i går at det faktisk går an å få alu kofferter på 2015 modellen smcr. Jeg liker nesten tanken. Leke adventure
Oppdaget i går at det faktisk går an å få alu kofferter på 2015 modellen smcr. Jeg liker nesten tanken. Leke adventure

- Flanker
- Innlegg: 1530
- Registrert: 19 apr 2013, 09:02
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Bosted: Berger, Svelvik
- Kontakt:
Flankers rare turer og fjas! - Himmelsprett i Bibelbeltet
Usikker... Ca. 30+35 liter i sidekoffertene vil jeg tippe. Det er BMWs Vario kofferter, så de ser større ut enn de egentlig er da.
Nå er det lunsj her. Tørr på ballene igjen, men føttene sliter. «Svindeltex» membran i fottøyet funker dårlig i timevis med regn... Meh!
Nå er det lunsj her. Tørr på ballene igjen, men føttene sliter. «Svindeltex» membran i fottøyet funker dårlig i timevis med regn... Meh!
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Re: Flankers rare turer og fjas! - Himmelsprett i Bibelbelte
Det viktigste er tross alt å være tørr bak øra
Har sånne svindltex på støvlene mine også. Bør finne meg noen nye ..

Har sånne svindltex på støvlene mine også. Bør finne meg noen nye ..
- Flanker
- Innlegg: 1530
- Registrert: 19 apr 2013, 09:02
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Bosted: Berger, Svelvik
- Kontakt:
Re: Flankers rare turer og fjas! - Himmelsprett i Bibelbelte
En liten turrapport må til ja
Dag 1 - https://goo.gl/maps/yyxvk" onclick="window.open(this.href);return false;
Torsdag var det planlagt avreise kl. 09:00, men som vanlig var vi "fashionably late" og rullet avgårde hjemmefra kl. 09:40 i finvær med sol og ca. 10 grader... Turen gikk langs kjente veier helt til Drangedal i Telemark, men det er uansett fine veier! I en hårnål mellom Siljan og Skien fikk jeg forøvrig tatt farvel med pysestripen på høyre side av bakdekket, da jeg banket sykkelen igjennom kurven i 2. giret. Må si at Tourance Next bakdekket kjennes langt mer stabilt ut når man tar dekket til grensa enn det gamle Tourance (uten EXP/Next) gjorde. Faktisk var det helt udramatisk, selv med passasjer bakpå, så kudos til Metzeler... Dette er gode dekk!
Litt før Drangedal var tok vi en pause på en rasteplass, og inntok medbragt matpakke til lunsj. Men kaffe hadde vi ikke med, så vi måtte ha en kort stopp på Esso'en i Drangedal for å få i oss en kopp med sort også!

Med kaffi innabords ble veiene med ett ukjente, når vi tok av på Fv358 mot Gautefall og Treungen. Litt inni landet var det mer overskyet enn hjemme, og temperaturene var ikke allverden. Faktisk var det såpass kjølig at varmeholkene måtte på... Veien her var fin GS-vei. Telehiv, sprekker, middels smal og pene kurver - altså en veitype som sykkelen sluker med glede, og et par sykler med kortere fjæringsvei ble tatt igjen og forbikjørt. Litt etter Gautefall var det massiv skogdød av noe slag, og landskapet fikk nærmest et slags postapokalyptisk preg. Noe jeg også fikk fanget på film...
Ved Dølemo utgjør Fv413 en pen liten snarveipå veien sørover. Gå ikke glipp av denne hvis du er i høgget! En god og svingete veibit i et flott landskap. Her fant vi også en fin liten avstikker på grus, som tok oss opp til ei gammel bru. Denne var dessverre stengt, men uansett et fint sted å ta en pause!

Obligatorisk MC-tur selfie:

Videre i fint driv, og nok en gang på overraskende ålreite MC-veier, ned til Evje der det var på tide å fylle tanken på sykkelen - Før vi fortsatte videre og ankom Rosfjord Strandhotell i Lyngdal litt over kl. 16:00. Koste meg godt på hele dette strekket også, særlig var veien langs innsjøen Lygne (Rv43) flott. Både vei- og naturmessig. Og i en forbikjøring her fikk jaggu forhjulet litt ufrivillig luft under vingene også... Høyst ufrivillig, men helt udramatisk. Det var ikke mange cm. det var snakk om heller
Hotellet fortjener mye skryt! Det ligger nærmest perfekt til, helt nede ved stranden og med Sørlandsbadet som nærmeste nabo. Vi hadde fikset oss rom med utsikt over fjorden, som forøvrig var helt upåklagelig. De har en liten, men fantastisk god ala-carte meny her... Både entrecote og hamburger var nydelig, og det til en svært overkommelig pris. Inntatt på terrassen til restauranten, og skylt ned med rødvin og en iskald CB ble dette meeeeeget oppegående! Skal du bo i Lyngdal, så er dette et godt valg. Selv om det ikke er byens rimeligste hotell.
Dag 2 - https://goo.gl/maps/rgvxt" onclick="window.open(this.href);return false;
Spiste vi entrecote til middag dagen før, så var det i dag indrefileten skulle inntas. Ihvertfall veimessig! Dette var grunnen til at jeg ville hit... Lindesnes Fyr og Rv44 (Nordsjøvegen) fra Flekkefjord til Egersund. Turen ut til fyret startet rundt kl. 10, og veien utover er svært smal og svingete. Litt for svingete for noen... I den første hårnålen vi kom til var det kø i motgående. En motorsykkel hadde veltet midt i svingen, men heldigvis hadde alt gått bra. Fører var på beina og i fin form, der han med hjelp av et par bilister fikk sykkelen opp på to hjul igjen. Den så heller ikke noe skadet ut, så velten må nærmest ha skjedd stillestående. Hvordan han har fått det til blir bare spekulasjoner, men jeg tipper at han enten har kvalt motoren eller fryst til midt i svingen og sluppet gassen.
Vel fremme på Lindesnes måtte vi pent ut med noen sure penger for å komme inn. De pengene ble straks litt mindre sure da vi fikk opplyst at kaffe var inkludert i prisen, og vi brukte god tid på å kikke oss rundt her ute... Bildene taler for seg selv, her er det utrolig pent!



Og så det bildet man ikke forlater Lindesnes på MC uten å ha tatt!

Så var det samme veien tilbake til Lyngdal, før kursen ble satt mot Flekkefjord. Nå var det Rv44 jeg gledet meg til, men jaggu ble det ikke disket opp med utmerkede MC-veier også før man kom så langt! Fv465 langs Åptafjorden var egnet til fint driv, med sin prima asfalt, ypperlige kurver og flotte landskap
Og så var det Rv44 da... Forventningene var høye, og de ble innfridd. Denne veien tar definitivt plass på min topp 5 liste så langt! Ikke helt på høyde med Nasjonal turistveg Aurlandsfjell, men jaggu ikke langt unna. Jeg skal ikke skrive så mye om den, for ord blir egentlig litt fattige. I stedet kan dere se på videoen, som for det meste inneholder nettopp denne veien. Fra Flekkefjord til Sokndal er det svingete som F, og naturen er utrolig flott på alle måter. Smalt, uoversiktlig og med dyrebar last bakpå bærer filmen på ingen måte preg av noe "Ghost Rider" tendenser, så de som forventet noe sånt blir nok skuffet. Men "Driving Miss Daisy" er helt ålreit det også, ihvertfall her
Ved Åna-Sira krysser man fylkesgrensen inn i Rogaland, og med det har jeg faktisk besøkt alle landets 19 fylker! Hah
Et lite bilde med utsikt over Jøssingfjord, åstedet for Altmark-saken i 1940:

Tilbake mot hotellet ble E39 valgt, slik at vi kom tilbake i vettug tid... Kanskje ikke så lurt? Etter Flekkefjord var det bom stopp og laaaang kø. Vi lanesplittet oss forbi flere kilometer med biler, før vi kom frem til årsaken. Viking var i ferd med å lempe en god smadret bil opp på planet, så vi kunne passere ganske umiddelbart. I følge lokale aviser var det heldigvis ingen alvorlig personskade i denne ulykken!
Dag 3 - https://goo.gl/maps/mZf5M" onclick="window.open(this.href);return false;
Våknet dessverre opp til at værmeldigen hadde rett... Det pissregnet! Men hjem må man uansett, og da ble raskeste vei valgt når vi forlot hotellet kl. 10:00. Med andre ord E39 & E18, som jeg her skal forbigå i stillhet. Det var knapt et minutt med opphold på hele turen hjem, kun variable grader av regn. Dette fortonet seg derfor mest som en test av utstyr, og fasiten ser slik ut:
Han:
Har jeg glemt noe nå??? Å ja, videoen ja... Her kommer den! 10 minutter fra dag 1 & 2:
[video]https://vimeo.com/128033195[/video]

Dag 1 - https://goo.gl/maps/yyxvk" onclick="window.open(this.href);return false;
Torsdag var det planlagt avreise kl. 09:00, men som vanlig var vi "fashionably late" og rullet avgårde hjemmefra kl. 09:40 i finvær med sol og ca. 10 grader... Turen gikk langs kjente veier helt til Drangedal i Telemark, men det er uansett fine veier! I en hårnål mellom Siljan og Skien fikk jeg forøvrig tatt farvel med pysestripen på høyre side av bakdekket, da jeg banket sykkelen igjennom kurven i 2. giret. Må si at Tourance Next bakdekket kjennes langt mer stabilt ut når man tar dekket til grensa enn det gamle Tourance (uten EXP/Next) gjorde. Faktisk var det helt udramatisk, selv med passasjer bakpå, så kudos til Metzeler... Dette er gode dekk!
Litt før Drangedal var tok vi en pause på en rasteplass, og inntok medbragt matpakke til lunsj. Men kaffe hadde vi ikke med, så vi måtte ha en kort stopp på Esso'en i Drangedal for å få i oss en kopp med sort også!

Med kaffi innabords ble veiene med ett ukjente, når vi tok av på Fv358 mot Gautefall og Treungen. Litt inni landet var det mer overskyet enn hjemme, og temperaturene var ikke allverden. Faktisk var det såpass kjølig at varmeholkene måtte på... Veien her var fin GS-vei. Telehiv, sprekker, middels smal og pene kurver - altså en veitype som sykkelen sluker med glede, og et par sykler med kortere fjæringsvei ble tatt igjen og forbikjørt. Litt etter Gautefall var det massiv skogdød av noe slag, og landskapet fikk nærmest et slags postapokalyptisk preg. Noe jeg også fikk fanget på film...
Ved Dølemo utgjør Fv413 en pen liten snarveipå veien sørover. Gå ikke glipp av denne hvis du er i høgget! En god og svingete veibit i et flott landskap. Her fant vi også en fin liten avstikker på grus, som tok oss opp til ei gammel bru. Denne var dessverre stengt, men uansett et fint sted å ta en pause!

Obligatorisk MC-tur selfie:

Videre i fint driv, og nok en gang på overraskende ålreite MC-veier, ned til Evje der det var på tide å fylle tanken på sykkelen - Før vi fortsatte videre og ankom Rosfjord Strandhotell i Lyngdal litt over kl. 16:00. Koste meg godt på hele dette strekket også, særlig var veien langs innsjøen Lygne (Rv43) flott. Både vei- og naturmessig. Og i en forbikjøring her fikk jaggu forhjulet litt ufrivillig luft under vingene også... Høyst ufrivillig, men helt udramatisk. Det var ikke mange cm. det var snakk om heller

Hotellet fortjener mye skryt! Det ligger nærmest perfekt til, helt nede ved stranden og med Sørlandsbadet som nærmeste nabo. Vi hadde fikset oss rom med utsikt over fjorden, som forøvrig var helt upåklagelig. De har en liten, men fantastisk god ala-carte meny her... Både entrecote og hamburger var nydelig, og det til en svært overkommelig pris. Inntatt på terrassen til restauranten, og skylt ned med rødvin og en iskald CB ble dette meeeeeget oppegående! Skal du bo i Lyngdal, så er dette et godt valg. Selv om det ikke er byens rimeligste hotell.
Dag 2 - https://goo.gl/maps/rgvxt" onclick="window.open(this.href);return false;
Spiste vi entrecote til middag dagen før, så var det i dag indrefileten skulle inntas. Ihvertfall veimessig! Dette var grunnen til at jeg ville hit... Lindesnes Fyr og Rv44 (Nordsjøvegen) fra Flekkefjord til Egersund. Turen ut til fyret startet rundt kl. 10, og veien utover er svært smal og svingete. Litt for svingete for noen... I den første hårnålen vi kom til var det kø i motgående. En motorsykkel hadde veltet midt i svingen, men heldigvis hadde alt gått bra. Fører var på beina og i fin form, der han med hjelp av et par bilister fikk sykkelen opp på to hjul igjen. Den så heller ikke noe skadet ut, så velten må nærmest ha skjedd stillestående. Hvordan han har fått det til blir bare spekulasjoner, men jeg tipper at han enten har kvalt motoren eller fryst til midt i svingen og sluppet gassen.
Vel fremme på Lindesnes måtte vi pent ut med noen sure penger for å komme inn. De pengene ble straks litt mindre sure da vi fikk opplyst at kaffe var inkludert i prisen, og vi brukte god tid på å kikke oss rundt her ute... Bildene taler for seg selv, her er det utrolig pent!



Og så det bildet man ikke forlater Lindesnes på MC uten å ha tatt!

Så var det samme veien tilbake til Lyngdal, før kursen ble satt mot Flekkefjord. Nå var det Rv44 jeg gledet meg til, men jaggu ble det ikke disket opp med utmerkede MC-veier også før man kom så langt! Fv465 langs Åptafjorden var egnet til fint driv, med sin prima asfalt, ypperlige kurver og flotte landskap

Og så var det Rv44 da... Forventningene var høye, og de ble innfridd. Denne veien tar definitivt plass på min topp 5 liste så langt! Ikke helt på høyde med Nasjonal turistveg Aurlandsfjell, men jaggu ikke langt unna. Jeg skal ikke skrive så mye om den, for ord blir egentlig litt fattige. I stedet kan dere se på videoen, som for det meste inneholder nettopp denne veien. Fra Flekkefjord til Sokndal er det svingete som F, og naturen er utrolig flott på alle måter. Smalt, uoversiktlig og med dyrebar last bakpå bærer filmen på ingen måte preg av noe "Ghost Rider" tendenser, så de som forventet noe sånt blir nok skuffet. Men "Driving Miss Daisy" er helt ålreit det også, ihvertfall her

Ved Åna-Sira krysser man fylkesgrensen inn i Rogaland, og med det har jeg faktisk besøkt alle landets 19 fylker! Hah


Tilbake mot hotellet ble E39 valgt, slik at vi kom tilbake i vettug tid... Kanskje ikke så lurt? Etter Flekkefjord var det bom stopp og laaaang kø. Vi lanesplittet oss forbi flere kilometer med biler, før vi kom frem til årsaken. Viking var i ferd med å lempe en god smadret bil opp på planet, så vi kunne passere ganske umiddelbart. I følge lokale aviser var det heldigvis ingen alvorlig personskade i denne ulykken!
Dag 3 - https://goo.gl/maps/mZf5M" onclick="window.open(this.href);return false;
Våknet dessverre opp til at værmeldigen hadde rett... Det pissregnet! Men hjem må man uansett, og da ble raskeste vei valgt når vi forlot hotellet kl. 10:00. Med andre ord E39 & E18, som jeg her skal forbigå i stillhet. Det var knapt et minutt med opphold på hele turen hjem, kun variable grader av regn. Dette fortonet seg derfor mest som en test av utstyr, og fasiten ser slik ut:
Han:
- Klim Overland dress: Litt fuktgjennomslag i balle-regionen helt på starten, da jeg ble sittende i en dam på setet. Men tørket opp etterhvert. Bestått!
Gaerne G-Adventure støvler: Tette helt til ca. Telemark, da slapp vannet inn... Kunne nesten vri opp sokkene til lunsj i Sannidal, og å være våt på beina er ikke godt. Stryk!
Schuberth C3 hjelm: Hold tett, Pinlock funker fint! Bestått!
... Og hanskene er i utgangspunktet ikke vanntette, men med håndtaksbeskyttere og varmeholker gikk det helt fint. Byttet hansker etter ca. 4 timer og hadde levelige forhold for hendene hele veien
- Jofama Tour Lady dress: Blir våt ytterst, men membranen innenfor holdt jaggu tett hele turen. Bestått!
Forma stølver (ukjent type): Nei... Samme resultat som Gaerne, også disse med "Svindeltex" membran. Vanngjennomtrenging etter 3-4 timer. Stryk!
HJC hjelm (husker ikke type): Holdt tett denne også. Pinlock'en er gammel, så den dugget en del, men dette bør uansett byttes med jamne mellomrom. Bestått!
MP-ASU Gore-Tex hansker: Høyre hanske holdt, venstre lakk som en sil! Muligens var ikke helt lukket ventilasjon på håndbaken å skylde for det, men vått ble det uansett. Stryk!
Har jeg glemt noe nå??? Å ja, videoen ja... Her kommer den! 10 minutter fra dag 1 & 2:
[video]https://vimeo.com/128033195[/video]
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- Olav K
- Innlegg: 2668
- Registrert: 18 mai 2013, 14:07
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
- Bosted: Odda/Rosendal
Re: Flankers rare turer og fjas! - Ny video & turrapport
Gild lesning!!
virkelig en flott tur i et nydelig kjøreområde.
Jeg antar at både Flanker og Miss Daisy hadde en framifrå opplevelse i himmelspretten
virkelig en flott tur i et nydelig kjøreområde.
Jeg antar at både Flanker og Miss Daisy hadde en framifrå opplevelse i himmelspretten

http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39731
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Flankers rare turer og fjas! - Himmelsprett i Bibelbelte
Takk for turen, ja

Flott video, folkens

Én ting er sikkert, denne turen skal vi også gjøre i år

En fantastisk fin rute, ser det ut som.
Har kjørt altfor lite i området.
Det blir det endring på.
Takket være din turreportasje og ikke minst video'en

Takk for at dere deler

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Tommas
- Innlegg: 1251
- Registrert: 06 aug 2014, 11:27
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
- Bosted: Buskerud
Re: Flankers rare turer og fjas! - Ny video & turrapport
Flott turrapport, og fint gjensyn med de veiene. Blir nok muligens en tur dit igjen i løpet av sesongen.
- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Bosted: Oslo
Re: Flankers rare turer og fjas! - Ny video & turrapport
Flott filmet, og vi vet jo hvor flotte veiene er 

Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel
)
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel

Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
- freddy123
- Innlegg: 1054
- Registrert: 02 jul 2014, 22:26
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
- Bosted: akershus
Re: Flankers rare turer og fjas! - Ny video & turrapport
Flotters rapport og skikkelig bra film , fikk skikkelig lyst til å hive ræva på setet og suse avgårde :)
- Bjerknez
- Innlegg: 24577
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Flankers rare turer og fjas! - Ny video & turrapport
Flott video Flanker!
Jeg ser du tar redigeringen et hakk lenger enn meg så jeg må nok legge litt mer jobb i videoene mine her etter
Her er vertfall videoen fra min tur som er den samme veien som du kjørte. Med på videoen: Bjerknez, Ojda, Ashland, Tommas og (Tommas' ukjente venn).
[video]https://www.youtube.com/watch?v=JBLeDiILE1I[/video]

Jeg ser du tar redigeringen et hakk lenger enn meg så jeg må nok legge litt mer jobb i videoene mine her etter

Her er vertfall videoen fra min tur som er den samme veien som du kjørte. Med på videoen: Bjerknez, Ojda, Ashland, Tommas og (Tommas' ukjente venn).
[video]https://www.youtube.com/watch?v=JBLeDiILE1I[/video]
- Flanker
- Innlegg: 1530
- Registrert: 19 apr 2013, 09:02
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Bosted: Berger, Svelvik
- Kontakt:
Re: Flankers rare turer og fjas! - Ny video & turrapport
Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger, det varmer virkelig. Særlig når kjerringa var litt småsur for at...
1. Jeg satt oppe til kl. 00:30 i natt og redigerte video.
2. Jeg brukte 45 min. av 17 mai på å sy sammen turrapporten med bilder, tekst og film.

1. Jeg satt oppe til kl. 00:30 i natt og redigerte video.
2. Jeg brukte 45 min. av 17 mai på å sy sammen turrapporten med bilder, tekst og film.

-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39731
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Flankers rare turer og fjas! - Ny video & turrapport
Godt videomateriale dette også, Bjerknez 
Gjør at jeg får enda mer lyst på en lengre tur med det første.
Vinteren må bare slippe taket først...
Har sluddet og snødd her i dag.

Gjør at jeg får enda mer lyst på en lengre tur med det første.
Vinteren må bare slippe taket først...
Har sluddet og snødd her i dag.
Bjerknez skrev:Flott video Flanker!![]()
Jeg ser du tar redigeringen et hakk lenger enn meg så jeg må nok legge litt mer jobb i videoene mine her etter![]()
Her er vertfall videoen fra min tur som er den samme veien som du kjørte. Med på videoen: Bjerknez, Ojda, Ashland, Tommas og (Tommas' ukjente venn).
[video]https://www.youtube.com/watch?v=JBLeDiILE1I[/video]
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.