LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*
Synes det er gøy å dra litt hardt i spakene selv. Veldig fan av å kjøre clarity enten hardt opp eller hardt ned! 

- ojda
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sikkert, men jeg vil påpeke at jeg ikke engang har ymtet frempå om å dra mindre i spaken :-)å Kun at det var likheter å sporeBjerknez skrev:Bestefar sa ofte til meg (ikke ojda denne gangen) at jeg ikke skulle ta for mye pålegg på brødskivene, samt bruke halve dassrullen når jeg skulle tørke meg i kanoen. Er vel bare slik den eldre garde tenker kanskje?![]()
I mitt hode er det helt ålreit å leke litt samt dra litt hardt i spakene. Altså spakene i Lightroom

La bildene florere, jeg og mange andre setter faktisk veldig pris påde aller, aller fleste av de. Også de nå så grundig diskuterte

Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel
)
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Ja det er bedre å dele bilder, en å la være å dele bilder. Men litt kontruktive tilbakemeldinger blir en bare bedre på. Til eget bruk gjør jeg jo som jeg syns blir best, men når jeg skal dele her inne så går det an å justere spakene litt om det er hva massen liker best
Uansett, så merker jeg at jeg er blitt langt ivrigere å ta bilder nå som jeg begynner å få til å redigere litt. Så vinn vinn situasjon uasnett hvordan en vrir på det
Sitter å ser på rute for dagen mens jeg nyter
"Rotekopp" som det så fint står på den, fått den av kjerringa
ååå the ironi
Den ruten jeg har lyst å kjøre er en god dagstur
Kjøre til Lavik-Oppedal (fergren over sognefjorden) Denne transportetappen her tar ca 2 timer inkludert ferge fra åsane. Men når en kommer iland med fergen, så begynner selve turen på nye veier for meg.
Kjører kysten rundt og til Dale i Sunnfjord. For så å ende opp med sande og tilbake.
turen tar vel drøye 6 timer.
Eller skal en se seg fornøyd med småkjøring i dag 

Uansett, så merker jeg at jeg er blitt langt ivrigere å ta bilder nå som jeg begynner å få til å redigere litt. Så vinn vinn situasjon uasnett hvordan en vrir på det

Sitter å ser på rute for dagen mens jeg nyter

Den ruten jeg har lyst å kjøre er en god dagstur

Kjøre til Lavik-Oppedal (fergren over sognefjorden) Denne transportetappen her tar ca 2 timer inkludert ferge fra åsane. Men når en kommer iland med fergen, så begynner selve turen på nye veier for meg.
Kjører kysten rundt og til Dale i Sunnfjord. For så å ende opp med sande og tilbake.

- ojda
I dag blir det tur til Sverige med ferge. Kan bli noen hyggelige timer på fjorden
Har besøk fra Nedeland, så da blir det 3 taxfreekvoter på ojda :-)å
Skal prøve å bruke kvotene med omhu
Desverre er det ikke plass til 3 mennesker
på TigerBærta, så det blir bil på den turen. Men i morra har jeg fri fra både kjærring og gjester, så da blir det Mc-Tur

Har besøk fra Nedeland, så da blir det 3 taxfreekvoter på ojda :-)å
Skal prøve å bruke kvotene med omhu

på TigerBærta, så det blir bil på den turen. Men i morra har jeg fri fra både kjærring og gjester, så da blir det Mc-Tur

)

-
- Kontakt:
Hehehe.... kjenner slikt svir litt på pungen å høre. Jeg som friskt i minne, fikk meg to flasker whiskey på polet for den nette sum av 1100,-
Jeg regner med du bruker disse 3 kvotene fornuftig og allerede er godt forberedt på hva som skal plukkes og hvilke mengder
Ja i følge værmeldingene, så er det i dag, og i morgen igjen. Fra lørdag er det meldt et jævlig ruskevær.... å det ser ut til å være til august
Jeg regner med du bruker disse 3 kvotene fornuftig og allerede er godt forberedt på hva som skal plukkes og hvilke mengder

Ja i følge værmeldingene, så er det i dag, og i morgen igjen. Fra lørdag er det meldt et jævlig ruskevær.... å det ser ut til å være til august

- ojda
Ikke lett det der, for nå tror jeg jaggumeg Colorline har fjernet taxfreekatalogen over alkohol,LordShaft skrev:Hehehe.... kjenner slikt svir litt på pungen å høre. Jeg som friskt i minne, fikk meg to flasker whiskey på polet for den nette sum av 1100,-
Jeg regner med du bruker disse 3 kvotene fornuftig og allerede er godt forberedt på hva som skal plukkes og hvilke mengder![]()
men i allefal 2/3. blir Braastad superior, så får vi se med den siste delen

Det der med været er jo ikke så farlig, vi drar jo snart Sørover :-)å "Gleder du deg, bare litt?"

Syntes EpleOlav nevnte noe om 40 dager nylig

)

-
- Kontakt:
Som jeg skrev i "EpleOlav" hahaha
Sin blogg.... Jeg Gjør som prosten sier (Les=DU) gleder meg over, og ikke til
Slik som de svingete veiene i går, og den lille lufteturen jeg skal ha i dag ene eller andre veien

Slik som de svingete veiene i går, og den lille lufteturen jeg skal ha i dag ene eller andre veien

Alltid kjekt det! Nærmer seg vel et år som nabo'n har holdt på med huset

Glad jeg bare såvidt ser husene til naboene mine ..
- Cutless
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Er du fremdeles fornøyd med Angel GT dekka? Noe å utsette på de? Jeg vurderer de til neste gang jeg skal bytte.
-
- Kontakt:
Jeg er veldig fornøyd med de... det er definitivt de beste dekkene jeg har prøvd til nå. De innbyr til ekstrem tillit, utrolig stabil i sving og føles overraskende sportslig. Passer min kjørestil veldig bra.
Jeg har ikke fått testet de i regn enda. Og jeg har ikke noe å si på hvor mye km jeg får ut av de.
Jeg vil absolutt anbefale disse dekkene
Jeg har kjørt på z6, m3, m5, pilot power 2ct, pilot power 3 og conti sport attack 2.
Note4
Jeg har ikke fått testet de i regn enda. Og jeg har ikke noe å si på hvor mye km jeg får ut av de.
Jeg vil absolutt anbefale disse dekkene

Jeg har kjørt på z6, m3, m5, pilot power 2ct, pilot power 3 og conti sport attack 2.
Note4
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Kontakt:
Hahaha du vet jeg ikke har Bergens dialekt sant 
I dag tar far seg en ekstra trøste skål, hadde et noe ublidt møte med tannlegen i går. Det kan se ut som store deler av sommer budsjettet ryker på 2 satans hull.... Hu geita klarte ikke å lage skikkelig fylling forrige gang. Under to år, nå er den løs og jeg må muligens rotfylle. Kyss meg i driten
Hjelper ikke på at jeg er lite begeistret for tannlege med et snev av skrekk...

Note4

I dag tar far seg en ekstra trøste skål, hadde et noe ublidt møte med tannlegen i går. Det kan se ut som store deler av sommer budsjettet ryker på 2 satans hull.... Hu geita klarte ikke å lage skikkelig fylling forrige gang. Under to år, nå er den løs og jeg må muligens rotfylle. Kyss meg i driten
Hjelper ikke på at jeg er lite begeistret for tannlege med et snev av skrekk...

Note4
Hadde en alarmklokke jeg fikk av min tante i stavanger, den sa "GOD MÅÅREN" (eller hvordan det skrives) når den gikk av...
Au kjipt med gebisset. Er lik deg, frykter alt som skal gjøres i kjeften

Au kjipt med gebisset. Er lik deg, frykter alt som skal gjøres i kjeften