Kråkeracet 2005
- Indian
- Motorsykkelen din: Din MC her
- Kontakt:
Kråkeracet 2005
1.mai hvert år avholdes kråkeracet hos Moss Mc. Denne tradisjon har vært i mange år og trekker motorsykklister fra hele landet.....
Husk datoen. 1 mai hvert år.
Sist redigert av Indian den 18 okt 2004, 01:01, redigert 1 gang totalt.
Re: Kråkeracet 2005
Herved lagret i minnetIndian skrev:1.mai hvert år avholdes kråkeracet hos Moss Mc. Denne tratisjon har vært i mange år og trekker motorsykklister fra hele landet.....
- Indian
- Kontakt:
Jeg overlevd Tsunamien i Thailand.rogg skrev:Håy..
Bra å få noen tips om hvor og når. Men hva går dette kråkeracet ut på? Er det bare en tur ut det fri eller.......

Kråkeracet avholdes 1.mai hvert år uten untak uavhengig av vær eller en Tsunami.
Det er et rebusløp der løypa er ca 6-7 mil. Ca 150 deltok i fjor og stemningen der var på topp. Langs løypa får deltakere diverse lette oppgaver som må løses. Det kan være å sortere muttere eller bolter.
Vi er avhengig at flest mulig deltar da det hjelper klubben å bestå.
Bare avgiften på 100 kroner er billig når dere vet at det inkludere gratis håndtrykk fra meg og autograf om nødvendig.
- k2fire
- Kontakt:
Skal komme, om jeg er hjemme da .
Ser trivelig ut.. været er som det blir.. og så får jeg jo hilse på Indian :)
Ha det fint..
Ser trivelig ut.. været er som det blir.. og så får jeg jo hilse på Indian :)
Ha det fint..
XX*SuperBlackbird*XX
http://www.grjotangr.net/
http://www.grjotangr.net/
K da. ble plutselig ikke så jævli langt. Får se hva det blir. Ser jævli kult ut, + at jeg får tatt selv Indian i handa;)Indian skrev:Langt til Moss fra Elverum?? Lengste treff for meg var Nederland....og ellers var jeg på Kjärringtreffen i Malung, Chenever, Trash, Horten, Røros, Haubukk.....de fleste i dårlig vær.