Takker for alle kommentarer
Jompa skrev:Selv Bruce Lee hadde fått trøbbel med 7 -8 motstandere
God og snarlig bedring.
Mulig Bruce Lee hadde slitt litt han også med en god knipe voksne menn i mølje over seg ja. (blir jo noen kilo ut av det)
Men Chuck Norris hadde bare ledd og spurt om flere
TBI81 skrev:Høres litt urettferdig ut. Du burde bedt dem hente kompisene sine..
Når tenker du at du er tilbake på sadlen? God bedring!
Hehe... Ja, følte vell i grunnen også at de burde ha vert noen flere bare sånn for å VIRKELIG gjøre jobben grundig!
Slik som prognosene er nå, kan det være at jeg rekker slutten av sesongen om jeg er skikkelig heldig.
Jeg kan forsiktig begynne å belaste foten om 2 måneder til, men trenger mye trening og styrkebygging før jeg føler meg klar til å holde beistet oppreist i tilfelle jeg skulle få en tipp mot høyre, er det utrolig surt å slå ting opp igjen.
AJ skrev:Gi mannen (Crinos...) no' årntlig tohjulskjøyregreie som kan redde ham fra denne skadelige idretten han holder på med.
MC før idretten gjør kål på stakkaren
Hehe... Ordentlig eller dårlig for den saks skyld hadde tvilsomt holdt meg borte fra Karate'n

Men kan jo bruke det som et EKSTRA påskudd for å handle ny doning.
Idrett gjør kål på så mange, hadde bare håpet det gjaldt "alle andre" og ikke meg.
Bjerknez skrev:Siden du nå er skadet i foten Crinos...
Skal vi slåss...huh!?

BRING IT!

Hehe. Krykker er ypperlige våpen, de er jo i prinsippet en forlenget Tonfa.
[video]
https://www.youtube.com/watch?v=1e5Uh4Y4HTc[/video]
LordShaft skrev:Er ikke karate bare sånn femi greier da?

Du har ikke fått juling av kjerringa, blitt dyttet ned trappen eller noe slikt?

Her kan du prate om det hvis du vil
God bedring. Slike skader er forbanna kjedelig

Pokker... gjennomskuet... Jeg prøvde egentlig å si til kjerringa at jeg ikke gadd å gå ut med søpla, og så satte hun meg på plass et lite hakk for å gjøre meg mer lydig.
Jeg tar dette på den eneste måten det kan taes på... Med godt mot og masse humor. Stusselig å være avhengig av alle andre for transport, men heldigvis har jeg mange gode venner som har vist initiativ og selvsagt familie som stiller opp. Så dette går kjempe bra, og om kort tid er jeg ute og brommer på veien igjen på både 2 og 4 hjul.
(Bilen kan jeg kanskje få lov til å begynne å bruke om 1.5 måned til).
Spurte legen om det var lov å kjøre bil med kun venstre fot siden jeg har automat og faktisk bruker venstrefoten til å bremse med, men det var et konsekvent "nei" dessverre.
Heldigvis har jeg en jobb som er super kul og mine abstinenser etter å jobbe igjen er alt for høye, så jeg regner med å ditche sykemeldinga snart og jobber med hjemmekontor i stedet. Selv om arbeidsgiver har stresset mange ganger at de heller kan leie inn en erstatter for meg, men det er da ikke hodet jeg er sykemeldt for.