Om det er ledig plass slenger jeg meg gjerne med på dette evenementet

Håper på å slite sidene på bergensturen - Der har jeg sikkert 10 000km igjen :-)åBMWilly skrev:Må være litt forsiktig med gasshånda på bergensturen så du har igjen mønster, ettersom det er påmeldt Tiger kjører(ere) til å brøyte vei. Alternativt be om tørt vær og tusje på mønster for syns skyldmortenolb skrev:Hadde vært gøy! Må nesten se an situasjonen på bakdekket etter Bergensturen helga før. Har ikke råd til å bytte i tide til denne turen eventuelt om det skulle forsvinne mye. :-)å.
Velkommen er du uansett
Det er det. Velkommen til deg også. Sender deg en pm.Ashland skrev:Har kjørt både Tindevegen og Lærdalstunnelen med bil, flotte strekkninger![]()
Om det er ledig plass slenger jeg meg gjerne med på dette evenementet
Det er bra. Regner med at vi da er utstyrt for eventuelle punkteringsuhell? :-)Gielas skrev:Blir nokså sannsynlig med!
Sent from my iPad Air using Tapatalk HD
Klart vi kommer forberedt Willy Tar vel med et pledd også, så han ikke blir møkkete guttenBMWilly skrev:Det er bra. Regner med at vi da er utstyrt for eventuelle punkteringsuhell? :-)Gielas skrev:Blir nokså sannsynlig med!
[img]http://i1262.photobucket.com/albums/ii6 ... 7a5a20.jpg[/img]
Bekrefter herved at jeg blir med BMWillyojda skrev:Klart vi kommer forberedt Willy Tar vel med et pledd også, så han ikke blir møkkete guttenBMWilly skrev:Det er bra. Regner med at vi da er utstyrt for eventuelle punkteringsuhell? :-)Gielas skrev:Blir nokså sannsynlig med!
Det er bra Ojda. Greit å ha det komfortabelt hvis uhellet først skulle være ute også. Gielas ser jo ut som han er på vei til å sovne.ojda skrev:Klart vi kommer forberedt Willy Tar vel med et pledd også, så han ikke blir møkkete guttenBMWilly skrev:Det er bra. Regner med at vi da er utstyrt for eventuelle punkteringsuhell? :-)Gielas skrev:Blir nokså sannsynlig med!
Ja det gjorde jo jobben det der selv om det tok litt tid med fylling av luft.Gielas skrev:
Bekrefter herved at jeg blir med BMWilly![]()
Er veldig spent på evt. å teste ojda's pledd![]()
Når det er sagt; jeg ble meget overbevist om holdbarheten til reparasjonsutstyret brukt ved nevnte uhell, så det bar sporenstreks til nærmeste
Biltema for anskaffelse!![]()
Har du noen liste over deltagere?
Med sånn fremvirus som du har så har du vel ikke mer enn et par tusen km igjen så nye dekkk må vel bli i bergen?mortenolb skrev:Håper på å slite sidene på bergensturen - Der har jeg sikkert 10 000km igjen :-)åBMWilly skrev:Må være litt forsiktig med gasshånda på bergensturen så du har igjen mønster, ettersom det er påmeldt Tiger kjører(ere) til å brøyte vei. Alternativt be om tørt vær og tusje på mønster for syns skyldmortenolb skrev:Hadde vært gøy! Må nesten se an situasjonen på bakdekket etter Bergensturen helga før. Har ikke råd til å bytte i tide til denne turen eventuelt om det skulle forsvinne mye. :-)å.
Velkommen er du uansett