Denne tråden trenger updates....
Streetfighter vintersykkel med varmehåndtak og ombygd eksos som går via setet for oppvarming? Jeg trenger noe slikt....

Ser det selges «West System Mini Reparasjons Kit» til kr 495,- Se link:Pollti skrev: 12 jun 2009, 18:53 Hvorfor bruker dere ikke West System med granular filler ? Da slipper dere å kødde rundt med matte og tape. Koster litt mere men er grei å jobbe med, opptil 1 time kan en finjustere sakene. Ca 2500 kroner for en 6 kilo med pumper, granualar filler, hansker osv. Til og med jeg får bra resultat med dette.
Takk for svar her. Bestilte den på bilde til kr 457,- med mva og frakt. Spørsmål, hvilke materiale er det i skjermer og kåpedeler til Japanske sykler medio -80 tallet … Tenker på kjøp av 2 komp reparasjons stoff / lim …mekkern skrev: 29 sep 2024, 00:03 Kjøpte akkurat sånn krampepistol på nettet for ca 400kr med 1000kramper.
Aluminium tape for å holde deler sammen og glassfiberduk får jeg lett tak iGammelsmurfen skrev: 30 sep 2024, 01:46 Har brukt glassfiberduk og 2-komponent epoxy på innsiden ved plastreparasjoner. Armér gjerne først med plastreparasjons "kramper".
Er det ABS så har jeg fra flere hold hørt om å "bløtne" Lego-klosser med Aceton/neglelakkfjerner og legge på mindre skader, evt. påføre litt Aceton da man legger på den oppmykede Legoen og presse de sammen.
Har aldri prøvd sistnevnte, men glassfiberduk og epoxy har jeg brukt flere ganger. Puss med litt sandpapir for å rubbe overflaten hvor duk og lim skal påføres.
Må du av en eller annen grunn bruke noe på synlige flater, så har jeg brukt "lappeteknikk" med tynn støpeepoxy og veldig tynn finmasket glassfiberduk klippet i bittesmå lapper som ca. 1/4-dels frimerkestørrelser. Pensler på litt epoksy med en liten malerpensel og "dytter" på glassfiberlapper med penselen. En etter en og pensler på litt epoxy etter behov.
Man kan også fortynne epoxylim med rødsprit, men to-komponent støpeepoxy er nok best.
dypen skrev: 30 sep 2024, 22:19 Har kjøpt masse fra Innotec tidligere men har ikke noen kontakt der etter 2014. Selges Innotec produkter i rekvisita forretninger …
Takkerlazyboy skrev: 30 sep 2024, 23:00dypen skrev: 30 sep 2024, 22:19 Har kjøpt masse fra Innotec tidligere men har ikke noen kontakt der etter 2014. Selges Innotec produkter i rekvisita forretninger …
Det vet jeg ikke, men ta en tlf til dem og be om og få snakke med Svein Røthe. Tipper han fixer det om du trenger noe.