Hvordan verktøy lønner det seg å ha med på langturer?
Kjøpt herfra:bakern 42 skrev:Hvor har du kjøpt den luft fyller forleggeren aj ? Så det var fra cj acsessories så skal sjekke der. Eller er det like greit å kjøpe vinkel nippel å sette på ?
Bremser: leste bare et par innlegg her på forumet bl.a og et annet forum om folk som har hatt et par uheldig kraftige oppbremsinger at ting har slått seg/gitt seg/ knust ect. Men det er kanskje maks uflaks.Jompa skrev:Hvorfor løsne bremseskiver og klosser på tur, og har ikke KTM ventilene på innersida av felgene ?
Tang, skrujern, tape, etpar sukkerbiter og en lednngstump pluss de mest kurante fasrnøklene.
Må du ut med pluggene på tur, har du en sykkel som ikke er turklar.
Pluggesett til dekk, ok.
Hvor stor er sjansen for å ødelegge bremsene, hvis de er alminnelig godt vedlikeholdt ?Elruts84 skrev:Bremser: leste bare et par innlegg her på forumet bl.a og et annet forum om folk som har hatt et par uheldig kraftige oppbremsinger at ting har slått seg/gitt seg/ knust ect. Men det er kanskje maks uflaks.Jompa skrev:Hvorfor løsne bremseskiver og klosser på tur, og har ikke KTM ventilene på innersida av felgene ?
Tang, skrujern, tape, etpar sukkerbiter og en lednngstump pluss de mest kurante fasrnøklene.
Pluggesett til dekk, ok.
Men jeg vet jo ikke. Har aldri vært på langtur selv om jeg straks skal
Sant nokJompa skrev:Hvor stor er sjansen for å ødelegge bremsene, hvis de er alminnelig godt vedlikeholdt ?Elruts84 skrev:Bremser: leste bare et par innlegg her på forumet bl.a og et annet forum om folk som har hatt et par uheldig kraftige oppbremsinger at ting har slått seg/gitt seg/ knust ect. Men det er kanskje maks uflaks.Jompa skrev:Hvorfor løsne bremseskiver og klosser på tur, og har ikke KTM ventilene på innersida av felgene ?
Pluggesett til dekk, ok.
Men jeg vet jo ikke. Har aldri vært på langtur selv om jeg straks skal
Og om det skjer, har du da med deg nye deler ?
Da har du mye mere bruk for forsikring som dekker berging/reparasjon.