Fælt så interessert dere var i den Kawaen da

Olav K skrev:merTommas skrev:Herlig! Skriv mer
freddy123 skrev:som vanlig falt reiseskildringene i smak fra denne kant1 også denne gangenfin lesning gjør meg så kjørekåt atte
![]()
men skal jeg på rudskogen så må jeg til med en litt hvassere kruttbørse først vi får se hva som står i stallen neste sesong
Viss du hadde vært der ville du lagt merke til hvor fin den kawaen varHaymaker skrev:Ahh, dette så nydelig ut![]()
Fælt så interessert dere var i den Kawaen da
Da må jeg legge meg i hardtrening så jeg får pusset bort den siste millimeteren av pysestripa jeg også, hehe. Men jeg kjører ikke på bane da :-)åOlav K skrev:Dekkene var iallefall ikke det som begrenset meg... MULIG det hadde vært enda bedre med Pilot Power 3, men jeg kan ikke klage over morofaktoren iallefallBjerknez skrev:Mulig du har skrevet det, men hva synes du om dekkene? Holdt de til banekjøring? Noen overraskelser?![]()
Og de holder bra, blei en tanke mer slitt på midten på vei hjem, men det var jo 80 mil med motorvei, så annet er ikke å forvente. Nå er de rullet 6400 km, og blir å sette på nye nå før alpeturen. Vil ikke risikere å gå tom for gummi nedi EU vettu
Må vel si meg enig med freddy123 her... Å kjøre på bane med cruiser er vel ikke akkurat spennende. men man lærer jo sykkelen å kjenne da...hakhap skrev:freddy123 skrev:som vanlig falt reiseskildringene i smak fra denne kant1 også denne gangenfin lesning gjør meg så kjørekåt atte
![]()
men skal jeg på rudskogen så må jeg til med en litt hvassere kruttbørse først vi får se hva som står i stallen neste sesong
går fint å kjøre med den du har, men ja kanskje litt mere gøy med en annen sykkel
Jeg har merket at dette er flere som har gitt utrykk for og jeg kan med hånden på hjerte virkelig ikke forstå det.Olav K skrev:
Det som slo meg på denne banekjøringen er alle de med RR sykler som kjører som om de var utstyrt med mopeder... for all del, mange kjørte fint og flott, men jeg synes det var en god porsjon med "velutstyrte" RR piloter som kjørte som om de hadde sirup under dekka og var plaget av nedleggsskrekk.
Observerte flere av gutta i GS klubben som kjørte i ring rundt disse "RR sneglene"
Og da tenker jeg mitt.. jaja, det er de som betaler i dyre dommer for forsikring og vedlikehold, når de hadde klart seg like bra med en 400ccm![]()
Ja, det er ikke feil for å si det slik. Er vel rundt 40 minutter til Rudskogen fra meg.Olav K skrev: Edit: btw, jeg misunner deg den muligheten til å kunne stikke opp på banen en ettermiddag for å kose seg
Som nyfrelst, vil jeg helst ikke høre om det.... men får bare glede meg over at Fjord Motorpark på Karmøy er på gang.... glede seg skal man gjøre en stund... men den kommerthewiz skrev: Ja, det er ikke feil for å si det slik. Er vel rundt 40 minutter til Rudskogen fra meg.