Jau jau da sitter jeg godt planta i sofaen med en pils etter en god dag på sykkeln blei 40 mil idag i knallvær :)
Starta litt seint idag og kom meg ikke avgårde før 11:00 ca . Jeg starta å kjøre mot oslofjordtunnelen også gassa jeg bare på raskeste veien til systembolaget og der var det jaggu mye folk ja :) klokka var vel nå noe rundt 13:00 , etter handlingen så satte jeg kursen nedover mot hvaler, skjærhalden og det var det Sørlandstemning og sommeridyll og fullt på alle utesteder , folk var ute og nøyt det deilige været idag ja .
Etter skjærhalden så kjørte jeg videre hjem via son, Drøbak oslofjordtunnelen og hjem alt i alt en knall dag på 2 hjul fikk også testa ut baggene som er kjøpt inn mtp europaturen som går av stabelen om intet mindre en 2 uker yeyyy :) så fikk med meg litt godsaker fra systembolaget i saddlebagsa på veien hjem :)
Da var det påtide med dagens ja jeg vet iPhone bilder :) men, men bedre en ingen ting får jeg da håpe :)

Det var alt for denne gangen imorgen er det meldt drittvær så da blir nok sykkelen stående så får jeg heller finne på noe annet lurt :)