uten at clutchen er trykt inn ! Skrur på tenning, frontlys lyser, "N" lyser, og alt ser normalt ut.
Ingenting skjer når jeg trykker inn startknappen, før clutchen er engasjert. Da starter den tvert.
Mistenkte bryter for sidestøtte, men den ser ut til å virke. Starter sykkelen i fri med sidestøtte nede, og clutchen inne, og den starter med en gang, men dør tvert når den blir satt i gir. Ingen reaksjon på starter når sykkelen står i gir med sidestøtte nede, selv om clutch er trykt inn.
Noen som har en ide' her inne ?
Suzuki GSX 750 F 1998 som ikke starter.........
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX 750 F 1998 som ikke starter.........
Dette er på noen sykler vet jeg. Du får ikke startet uten å trykke i clutch. Holder den seg i gang etter å ha startet den når du slipper clutchen
Note4
Note4
Jepp. Men har ikke vært sånn før !
Det er en Suzuki-greie. Det sitter en liten switch under clutch-hendelen. Den skal gjøre slik at du må holde inne clutchen for å kunne starte. Hvis du skrur den opp og bytter om på ledningene på polene, så virker den omvendt. Altså da kan du starte uten å holde inne clutchen, og ikke starte hvis du holder den inne. Da må man alltid stå i fri "N" for å kunne starte. Hvis ikke blir det flying start 

Oi, oi ! No gikk pulsen ned ! Har nettopp kjøpt den, og fikk ikke start på den på ferga på tur hjem etter å ha hentet den. Fikk jo start etterhvert med å prøve alt mulig, men svetten var framme ! Takker og bukker så mye for svar. Du har ei ledig linje i testamentet mitt !!!
Støtta må være oppe når motoren går og du setter den i gir. Kjør pent :-)
Takker og bukker ! Jepp, støtta må som du sier være oppe! Skal prøve å kjøre pent. Har alltid hatt V-twin før denne, og der er en del mere futt her, ja ! Skal leite fram all selvbeherskelse som jeg kan finne. Takker igjen. "You made my day !".