Shorty hendel
- Snikendeugle
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Re: Shorty hendel
Jeg kjører de grisebillige oransje hendlene fre Ebay (finnes mange, husker ikke hvilken leverandør). Kvaliteten er det ingenting å si på. Ser og føles bra ut!
Sjekk denne tråden:
http://www.ktmforums.com/forums/duke/41 ... -13-a.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Sjekk denne tråden:
http://www.ktmforums.com/forums/duke/41 ... -13-a.html" onclick="window.open(this.href);return false;

MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
-
- Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006
Har slike på min Fireblade for gatebruk. Ser jo fint ut, og det funker bra. Eneste ulempe er litt dårligere feeling på frambrems, på grunn av kort "vektarm" på bremsepumpen. Derfor brukes ikke slike hendler i racing.
Ebay flommer over av både billige og dyrere shortyhendler. Jeg bruker de billige på gatesykkelen, og jeg bruker billige "normalhendler" på banesykkel. Fungerer veldig bra. Billig er et poeng i racing fordi disse delene har en tendens til å bli forbruksartikler
Jeg ville ikke gått for lengde-justerbar bremsehendel. For mye leamikk og risiko knyttet til bremsing er ikke bra.
Og jeg er enig med Snikendeugle; jeg bruker samme type og kvaliteten er svært bra.
Og 190 kroner hjem i postkasse med frakt og ingen moms er jo bare hyggelig:) Kan kastes hvis du ikke er fornøyd:
http://www.ebay.com/itm/Short-CNC-Brake ... 4d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Og en liten bonus: med en liten hengelås med kode-låsing i lomma så har du et fint sted å låse fast hjelmen, ytterst på hendelen.
Ebay flommer over av både billige og dyrere shortyhendler. Jeg bruker de billige på gatesykkelen, og jeg bruker billige "normalhendler" på banesykkel. Fungerer veldig bra. Billig er et poeng i racing fordi disse delene har en tendens til å bli forbruksartikler

Jeg ville ikke gått for lengde-justerbar bremsehendel. For mye leamikk og risiko knyttet til bremsing er ikke bra.
Og jeg er enig med Snikendeugle; jeg bruker samme type og kvaliteten er svært bra.
Og 190 kroner hjem i postkasse med frakt og ingen moms er jo bare hyggelig:) Kan kastes hvis du ikke er fornøyd:
http://www.ebay.com/itm/Short-CNC-Brake ... 4d&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Og en liten bonus: med en liten hengelås med kode-låsing i lomma så har du et fint sted å låse fast hjelmen, ytterst på hendelen.
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Har sånna kinahendler sjæl. Fornøyd med de, men klutsjhendelenn har bytta farge 

- Blaamand
- Motorsykkelen din: Husqvarna FE 501 '15 KTM 250 EXC 2t 2015
Er det egentlig noen forskjell på kina hendlene og f. eks ASV eller hva det nå heter? Evt de fra KTM power parts?
BRAAAAAP! 

ebay med farge kan fort miste farge, etter hva jeg har lest på dvs forum. Kjøpte uten farge så mine holder seg forhåpentligvis

- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Den har gått fra svart til brun 

- Blaamand
Mulig jeg er evneveik, men finner ikke noen hendel som er spesifisert at passer på 2015 modellen... Noen som vet om 2012/2013 er like som 2015?
Kjenner jeg MÅ ha oransje hendler
Kjenner jeg MÅ ha oransje hendler

BRAAAAAP! 

- Episk
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675. 2009 mod.
Blaamand skrev:Er det egentlig noen forskjell på kina hendlene og f. eks ASV eller hva det nå heter? Evt de fra KTM power parts?
Ja! Selvsagt ting som kvalitetsfølelse og at kinavarer fort falmer i sola, men også tro det eller ei bedre grep, bedre følelse av bremsingen i fingra, bedre komfort, mindre lealøse, bedre passform osv.
Hadde kina før, men fikk ASV shorty's av dama da hu knakk den ene og forskjellen er mye større enn hva jeg hadde trodd på forhånd.
It was a great time. I can't remember it, but I'll never forget it!
- Blaamand
Hmm. Da må jeg tenke litt. Men prisen er jo noe stiv på ASVEpisk skrev:
Ja! Selvsagt ting som kvalitetsfølelse og at kinavarer fort falmer i sola, men også tro det eller ei bedre grep, bedre følelse av bremsingen i fingra, bedre komfort, mindre lealøse, bedre passform osv.
Hadde kina før, men fikk ASV shorty's av dama da hu knakk den ene og forskjellen er mye større enn hva jeg hadde trodd på forhånd.

BRAAAAAP!