Elruts
Heisann, og takk for omtanken, så ikke denne før nå:)Elruts84 skrev:Har du fått tenkt ut noen plan? Eller er sesongen ødelagt med kneproblemer?![]()
Elruts
Hehe, denne kunne jeg LETT ha tenkt meg, men ble en like bøllete bror fra Italia, og smilet er tilbake :-)Haymaker skrev:
Hehe, forventer ingen gratulasjoner da dette begynner å bli en vane, men hjertelig takkfreddy123 skrev:En ducati altså ? Eller aprilia ? Eller mv agusta ? Moto guzzi ?
Tjaaaa.... Setter en knapp på ducati jeg men nå er jeg spent på å høre hva det er du har skaffet deg :)
Og grattis nokk en gang :) Hehe
Tobben84 skrev:Som en bonus med ny sykkel oppdaget jeg at behovet for et mer lideskapelig forhold til motorsykkelen min har fått lide en del under denne prosessen jeg har vært gjennom med hyppige sykkelbytter. Med Hypermotarden så kan man trygd si at lideskap er satt i førersetet, og med bonusen at jeg sitter sånn som jeg vil. Jeg må bare innse at motard eller adventure er de eneste sykkelene jeg kan ha pga sittestillingen, og forstår ikke hva jeg tenkte på![]()
Men det er jo ikke noe problem, da dette er en helt fantastisk sykkel som jeg gleder meg sykt til å bli bedre kjent med. Største overgangen er det brutale momentet og mangle av slipperklutsj som gjør at nedgiringer må foretas med større omhu spesielt på bane. I tillegg er det 0 elektroniske hjelpemidler, så abs-mangle må jeg kalibrere hjernen på igjen. Dette blir bra, og kommer tilbake med bilder og info når jeg henter den. Blir sannsynligvis i morgen el fredag. Fikk meg en lang prøvetur med den for noen uker siden da, så jeg VET at dette blir knall!!
TakkerJK95 skrev:Bilder da mann???![]()
![]()
![]()
Grattis med nytt smykke!
Ja, det er noe dritt når kroppen krangler altså, men ergonomisk så har jeg alltid foretrukket oppreist sittestilling og egentlig utseende og kjøreegenskapene til den type sykler også, så det er egentlig helt flottKawagutten skrev:Tobben84 skrev:Som en bonus med ny sykkel oppdaget jeg at behovet for et mer lideskapelig forhold til motorsykkelen min har fått lide en del under denne prosessen jeg har vært gjennom med hyppige sykkelbytter. Med Hypermotarden så kan man trygd si at lideskap er satt i førersetet, og med bonusen at jeg sitter sånn som jeg vil. Jeg må bare innse at motard eller adventure er de eneste sykkelene jeg kan ha pga sittestillingen, og forstår ikke hva jeg tenkte på![]()
Men det er jo ikke noe problem, da dette er en helt fantastisk sykkel som jeg gleder meg sykt til å bli bedre kjent med. Største overgangen er det brutale momentet og mangle av slipperklutsj som gjør at nedgiringer må foretas med større omhu spesielt på bane. I tillegg er det 0 elektroniske hjelpemidler, så abs-mangle må jeg kalibrere hjernen på igjen. Dette blir bra, og kommer tilbake med bilder og info når jeg henter den. Blir sannsynligvis i morgen el fredag. Fikk meg en lang prøvetur med den for noen uker siden da, så jeg VET at dette blir knall!!
Fint du har funnet den rette sittestillingener der du var og ser det tar lang tid med utprøvinger før jeg er i mål.Er i gang med tilpassing av Gpz`n nå men skal over på noe nærmere for meg riktig sittestilling som sikkert er noe i din retning ang. type sykkel.Hadde jeg kunne kjøpt ny så ville det vært flere valg enn det jeg har nå :-)å