TYRIGRAVA - det er onsdag
- Voodoodoo
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Re: TYRIGRAVA - det er onsdag
"noen" har garantert sett noe og du fikk vel et ganske bra tips på pm på FB.
Beige Higwaypatrol sidevognsykkel...
Beige Higwaypatrol sidevognsykkel...
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
- Snikendeugle
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Jeg har fått mange gode tips fra vitner, og har vel egentlig funnet hvem det var. Ringer vedkommende i dag en gang.
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Noen som skal på Tyrigrava i dag?
Bjerknez skrev:Noen som skal på Tyrigrava i dag?
- Bjerknez
- Kontakt:
Hva i svarte depper du for... du skal jo hente ny sykkel i morgen!!xyvind skrev:Bjerknez skrev:Noen som skal på Tyrigrava i dag?

I morgen ja! I MORGEN!!Bjerknez skrev:Hva i svarte depper du for... du skal jo hente ny sykkel i morgen!!xyvind skrev:Bjerknez skrev:Noen som skal på Tyrigrava i dag?
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
xyvind skrev: I morgen ja! I MORGEN!!

- Bjerknez
- Kontakt:
Meneh... er det ingen her inne som skal til Tyrigrava i dag?
Tenkte å ta meg en tur rett etter jobb, men hadde jo vert greit med noen kjentfolk når jeg kom inn da...
Tenkte å ta meg en tur rett etter jobb, men hadde jo vert greit med noen kjentfolk når jeg kom inn da...

- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
I dag forventer jeg nesten å se deg på NRK, på kaia i Høysand ved Sommerbåten! Med stort flagg på sykkeln OveBjerknez skrev:Meneh... er det ingen her inne som skal til Tyrigrava i dag?

- Bjerknez
- Kontakt:
Jøss... er sommerbåten der altså?kjellv skrev:I dag forventer jeg nesten å se deg på NRK, på kaia i Høysand ved Sommerbåten! Med stort flagg på sykkeln OveBjerknez skrev:Meneh... er det ingen her inne som skal til Tyrigrava i dag?
- kjellv
- Moderator
- Kontakt:
La til kai der for 10 minutter siden. Jeg har vært los om bord i hele dag jeg, siden jeg ikke har så mye annet å ta meg til...Bjerknez skrev:Jøss... er sommerbåten der altså?kjellv skrev:I dag forventer jeg nesten å se deg på NRK, på kaia i Høysand ved Sommerbåten! Med stort flagg på sykkeln OveBjerknez skrev:Meneh... er det ingen her inne som skal til Tyrigrava i dag?

- Bjerknez
- Kontakt:
Haha... ja du leker vel skipper du nåkjellv skrev:La til kai der for 10 minutter siden. Jeg har vært los om bord i hele dag jeg, siden jeg ikke har så mye annet å ta meg til...Bjerknez skrev:Jøss... er sommerbåten der altså?kjellv skrev:I dag forventer jeg nesten å se deg på NRK, på kaia i Høysand ved Sommerbåten! Med stort flagg på sykkeln OveBjerknez skrev:Meneh... er det ingen her inne som skal til Tyrigrava i dag?

Tror jaggu jeg tar meg en tur til Høysand i stedet da gitt. Men jeg er ikke så PR-kåt så blir ikke noe jakt på kamere her altså. Men ser du en sort S1000R så er den nok med stor sannsynlighet min, hehe
- kjellv
- Moderator
- Kontakt:
Du får ta noen stunt på bakhjulet innpå kaia der da vettu, så blir du vel sett og filmetBjerknez skrev:Haha... ja du leker vel skipper du nåkjellv skrev:La til kai der for 10 minutter siden. Jeg har vært los om bord i hele dag jeg, siden jeg ikke har så mye annet å ta meg til...Bjerknez skrev:Jøss... er sommerbåten der altså?kjellv skrev:I dag forventer jeg nesten å se deg på NRK, på kaia i Høysand ved Sommerbåten! Med stort flagg på sykkeln OveBjerknez skrev:Meneh... er det ingen her inne som skal til Tyrigrava i dag?
Tenkte å ta meg en tur rett etter jobb, men hadde jo vert greit med noen kjentfolk når jeg kom inn da...![]()
Tror jaggu jeg tar meg en tur til Høysand i stedet da gitt. Men jeg er ikke så PR-kåt så blir ikke noe jakt på kamere her altså. Men ser du en sort S1000R så er den nok med stor sannsynlighet min, hehe

- Bjerknez
- Kontakt:
Tar meg en kaffe bak et hjørne jeg... der jeg hører hjemme 

- JRO
- Motorsykkelen din: Ducati Multistrada GT 2013
Jeg var på Grava i dag, utrolig mange sykler der helt fullt. Var der med en gjeng fra jobben vi var 10 sykler.
Her er noen bilder

Her er noen bilder

13 - , Ducati Multistrada 1200 Grantourismo 2013
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100