Kan du forklare meg hvorfor 23mm og f2 inngår i argumentet?poulet_cavalier skrev: Med en 23mm f2 linse og 3200 ISO er det ikke rart at bildet ser bra ut.
[TaSK]
Kan du forklare meg hvorfor 23mm og f2 inngår i argumentet?poulet_cavalier skrev: Med en 23mm f2 linse og 3200 ISO er det ikke rart at bildet ser bra ut.
Er det ubegrenset med plass her. Altså du betaler utifra hvor mye du har lagret i stede for å betale ev viss sum for en viss mengde?tagesk skrev:Jeg bruker Amazon Glacier fot å lagre kopier av bildene mine. Jeg får regning hver måned.
Jeg har lastet opp 35 GB så langt, og prisen er altså 35 cent (per måned).Regning fra Amazon skrev: Greetings from Amazon Web Services,
This e-mail confirms that your latest billing statement, for the account ending in ****9907, is available on the AWS web site. Your account will be charged the following:
Total: $0.35
Billig for å slippe å tenke mer på den saken.
[TaSK]
Prisen er 1n cent per GB per mnd.LordShaft skrev: Er det ubegrenset med plass her. Altså du betaler utifra hvor mye du har lagret i stede for å betale ev viss sum for en viss mengde?
Ikke hvis man har 100/100 Mbit linjetagesk skrev: Det tar måneder å laste opp noen hundre GB.
Efter seks år byttet jeg min Nikon D80 med Fuji X100S OG Nikon D7100.LordShaft skrev:Selv har jeg vært "redd" for å ta bilder i mørket pga det blir dårlig resultat uansett.
Motto: SDSL til folket :-)Bjerknez skrev:Ikke hvis man har 100/100 Mbit linjetagesk skrev: Det tar måneder å laste opp noen hundre GB.
Dersom Nikon D7200 står på ønskelisten bør man kanskje være sikker på at man har vurdert alle alternativene de lister opp.DPReview skrev:The D7200 is Nikon's high-end APS-C camera [...]. It finds itself in the same class as the Canon EOS 7D Mark II, Pentax K-3, and
Sony SLT-A77 II DSLRs as well as the Fujifilm X-T1, Olympus OM-D E-M5 II, Samsung NX1, and Sony Alpha 7 II mirrorless cameras.
In other words, it's a very crowded field.