Ser de kalller den McDonalds Furuset

https://www.google.no/maps/place/McDona ... fcbcbd7aed" onclick="window.open(this.href);return false;
Den er lettere å komme frem til sørfraojda skrev:Tenkte egentlig denne, siden den ligger i Nordgående felt.
Ser de kalller den McDonalds Furuset![]()
https://www.google.no/maps/place/McDona ... fcbcbd7aed" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok, vel er jeg nærsynt.JRO skrev:Da får dere ha en fin tur i helgen, jeg drar på Corvette landstreff på Pers Hotell Gol i helgen. Hvis dere stopper på Gol, send en sms ojda så kan jeg vise dere 150 Corvetter.
Rødvin og ostepop er en uslåelig kombinasjonojda skrev:Mat!!!
Jeg har prøvet potetgull til middag tidligere. Det fungerer dårlig (uten Konjakk)
Høyst betimelig spørsmål det her selvsagt. Ettersom toffin og jeg kommer tidligst kan vi jo handle inn til felles middag. Innvendinger? Ønsker? Matallergi?ojda skrev:Mat!!! Har ingen tenkt på Mat/middag Fredag!!!
Kommer vi ferdigstappa, eller kjører vi ut og spiser etterpå/lager noe på hytta???
Vi må jo ha mat![]()
![]()
![]()
Jeg har prøvet potetgull til middag tidligere. Det fungerer dårlig (uten Konjakk)
Høres fornugtig ut med en sånn "splitt utgifter på alle"BMWilly skrev:Høyst betimelig spørsmål det her selvsagt. Ettersom toffin og jeg kommer tidligst kan vi jo handle inn til felles middag. Innvendinger? Ønsker? Matallergi?ojda skrev:Mat!!! Har ingen tenkt på Mat/middag Fredag!!!
Kommer vi ferdigstappa, eller kjører vi ut og spiser etterpå/lager noe på hytta???
Vi må jo ha mat![]()
![]()
![]()
Det høres nesten ut som rene luksusenBMWilly skrev:Høyst betimelig spørsmål det her selvsagt. Ettersom toffin og jeg kommer tidligst kan vi jo handle inn til felles middag. Innvendinger? Ønsker? Matallergi?ojda skrev:Mat!!! Har ingen tenkt på Mat/middag Fredag!!!
Vi må jo ha mat![]()
![]()
![]()
Takk for tipset!Tommas skrev:Kan anbefale denne hendige lille app'en for å holde litt oversikt. Greit om man ofte gjør ting med andre, og ikke gidder å dele alle utgifter med en gang.
http://www.settleup.info/
Og god tur!
Har du bestemt deg for rute? Eller rekker du middag for å si det sånnnorse900 skrev:Jeg regner med at det nærmest er påkrevd å ta turen rundt kysten fredag, så jeg regner med å starte "før fuglene fiser" og spise meg stappmett på McDonalds Furuset før 14:00 (NOT)!
Å ta turen Suleskard-Brokke og deretter kjøre via Dalen er kanskje ikke det beste veivalget akkurat nå...
Takk for omtanken!toffinteppen skrev: Har du bestemt deg for rute? Eller rekker du middag for å si det sånn![]()
.
toffinteppen skrev:Ingen tur uten kake. Kaka står i ovnen nå :-)
:-) :-)toffinteppen skrev:Norse900. Du får middag uansett når du kommer! Ønsker deg en riktig god langtur i morgen!
Det høres fantastisk uttoffinteppen skrev:Ingen tur uten kake. Kaka står i ovnen nå :-)