Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Onsløv
Motorsykkelen din: F800ST

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Onsløv »

Ergometersykkel for å gi strøm til 50"eren så du kan se fåppall-kamper hadde vel vært noe. Tråkke seg gjennom 90 minutter må være bra trim. Faktoren for å slutte å se på sånne ekle greier må være høy.

Etterhvert som du kommer i form, kan du utvide med Stephen kings filmer :D

Til slutt er vel filmen: "Cure for insomnia" interessant.

Samtidig får du en fin mulighet til å møte våren med å kunne sitte lenge på sykkelen :D
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Ferdig herda mot tresmak ja... Slettes ikke dumt det heller :knegg
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

cheron skrev:På tide å kjøpe ski og bruke detta ubrukelige hvite pulveret som daler ned her i kveld??
Er dette her for no søppleprat da ? Jeg blir i tvil om det diskuteres snø eller flass !! Også i min blogg da, ånkli særiøst usæriøst møkkaprat :[-X For å understreke alvoret: Diskusjoner om ting som kan utløse svette er forbudt.
La Schonkel Pollti få opplyse yngdommen om at de siste rapporter fra Kawa Bæiben indikerer at palmene svaier lett i passatens milde bris. Ski er et fremmedord som ingen på polltistasjonen skjønner betydningen av. Og til flass så anbefales Swarfega. Helt ypperlig anti flass middel.
Videre så rapporterer Kawa Bæiben at det har kommet godteri pakke fra Munchen. Så da må det bli et ånkli særriøst mekkeplanleggingsmøte i desember. Nå blir det sterke scener tror jeg. Donnaen, stakkars mishandlete italenske dame, hun kan kun formildes med å få kickstarter. Jeg håper Cheron tar godt vare på henne og pusser oljetanken hennes der hun står lett lidende ved siden av peisen i stua :8-[ Røde Italerinner er svært ømskinnede og sensible.

Brukeravatar
cheron

Legg inn av cheron »

Titta til henne i går jeg, du shconkel... Står der pent på støtta si og ser pent på oss.... :love
You'll never walk alone

Pollti

Legg inn av Pollti »

Etter siste flofonsamtale med Haus Gestapo så står jeg rett i ryggen og hilser soloppgangen. For hvor dagens spørsmål er om gipsplater til stuetaket, lister og tapet. Til gipsplate spørsmålet er svaret greit. NEY,et rungengde NEY.
Men 6 mm vedslikeholds gips det kan vi diskutere. Men gips er ut hvis ikke prisen er rett fordi det blir en halvdullion i profilerte i taklister så maleren må rumpekjøres så hemoridene sprekker !!! Liste og gipsplate diskusjonen vinner hun i morgen. Jeg vil bare ikke gi inntrykk at det er lett i å komme i buksa på meg heller. Schmækkærn og malærn er ille stygge og. Finnes ikke nok vaselin i verden til å overlevede to. :lol

Pollti

Legg inn av Pollti »

cheron skrev:Står der pent på støtta si og ser pent på oss.... :love

Befølte du ikke henne engang ? :notlistening

Brukeravatar
cheron

Legg inn av cheron »

Pollti skrev:
cheron skrev:Står der pent på støtta si og ser pent på oss.... :love

Befølte du ikke henne engang ? :notlistening
Våga ikke å si det... Så......... Blir ramaskrik i den Nøtterøyske hjem om jeg forteller hva jeg gjør med hu.......
You'll never walk alone

Pollti

Legg inn av Pollti »

Plaget vettet av den etniske majoriteten her nå nettopp for å bli kvitt all frustrasjon over den mishandlede italienerinnen jeg. :[-X

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Du Pollti, gips skal kun brukes til å reparere brekte armer og bein. Å bruke det som bygningsmateriale er en styggedom uten sidestykke i nyere norsk historie. I hus skal man helst bruke naturproduktet tre. Det lukter godt og brenner tilsvarende.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Ender nok med rødt kort,det............ :thumleft
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Ja, det kan jo hende det alt brenner et blått lys. :lol
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Bør ikke være tretak engang for min del bare jeg ikke får fuktighet i permanenten min. :[-( Også lurer jeg på hvor tapet måles i meter eller i rull. Det er jo litt rart for ingen husker hvor mange ruller eller meter det gikk når en har tapetsert et rom. Men hadde tapet vært målt i søpplesekker da hadde det bare vært å telle sekkene før en iler ned til tapetpusher sjappa. :=D>

:prf

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Problemet med å måle tapet i søppelsekker vil jo bli om tapeten er krøllet hardt eller løst sammen. :-k
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Men nøyaktig nok !

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Leste i NMCU-blekka at montering av mini-skilt kan bøtlegges med 12 000 kroner,prikker osv. :-k :redface
En følge kan bli innreisenekt til USA,så det er da ikke bare negativt heller .. :- :mk :notlistening
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar