Heisann folkens. Lang dag i dag. Mange planer som pluttselig endret seg. Det var så sinnsyke nedbørs mengder til tider at jeg så ikke noe som kunne vært fint å se, og da er jo det like dumt med E6. Å det er jo frustrerende, når det er så fantastisk med opphold i det minste. MEN, når det er sagt, så har jeg hatt en fantastisk dag.
Trondheim- Nidarosdomen.
E6, i regn. Kjøpte meg niste til å spise når jeg kjente jeg ble sulten. Ble et par sånne buss skur spisinger i regnet Hehe.
Det regnet sånn et par ganger at jeg måtte stoppe.
Men når det er sagt, når jeg var på rette plassen og det ikke regnet. Gikk det i fint driv.
Jeg ble litt irritert over at jeg ikke kunne kjøre kystriksveien, eller jeg kunne men så ikke poenget. Hadde tenkt å fulle planen til Greve, men kunne like gjerne ta E6 i det været. Veldig lokalt vær også flere plasser.
Satt på benken på den ene holdeplassen og spiste litt. Så kommer 5 MCer rullende inn. Type BMWer touring. 4 menn og 1 dame. Alder 40-60 en plass. De kom rett bort og satte seg på samme benken jeg satt på. De var fra England og spurte hvor jeg var på vei osv.
Når de fant ut at jeg reiste alene på en så fantastisk tur og satt og spiste alene så dro de jaggu meg frem maten sinn og spiste sammen med meg. Jeg fikk servert kaffe av dem å greier. Så sa de at de hadde plass til en til i rekken. De skulle også til Nordkapp. Så da fulgte jeg dem et godt stykke med pauser og alt det innebar. Dumt jeg glemte å ta bilder av dem. Treffe jeg dem igjen må jeg det.Men herregud for noen herlige folk. Elsker dette MC livet altså.
Saltfjellet var kaldt og forblåst som F. Men når jeg kom meg ned fra toppen så ble alt bra.
Mye flott natur og kommer i snakk med alt fra bobilfolk til Statoil ansatte Hehe
Hadde egentlig tenkte å ta meg over til Lofoten/Senja i morgen. Men det går så lite ferjer før den 11 juni så de som var herfra på hotellet sa det var mer bobiler som ikke er avhengig av plass og sove som reiste nå.
Og det er også et punkt jeg ville få med meg. Noe sier meg jeg kommer tilbake til mye her jeg ikke har fått med meg. Senja var visst utrolig trist plass hvis dårlig vær sa de her på hotellet.
Fikk sett reinsdyr da i dag i massevis. Det var første gang for meg.

Sent from my iPhone using Tapatalk