Flaks for meg.

Uffda...BMWilly skrev: Da vi skulle kjøre avgårde herfra, havna jeg i løsgrusen med framhjulet og litt for stort overlegg. Måtte legge ned sykkelen pent..eller kjerringvelt som toffinteppen kalte det
Sykkærn er ett vrak. Blinklyset virker ikke...neida, ingen skade på sykkel eller legeme, kun sjelelige sårAJ skrev:Uffda...BMWilly skrev: Da vi skulle kjøre avgårde herfra, havna jeg i løsgrusen med framhjulet og litt for stort overlegg. Måtte legge ned sykkelen pent..eller kjerringvelt som toffinteppen kalte det
Uten skader på fører og sykkel, håper jeg?
Ellers er det bare å si at bildene er fantastiske.
Det er kvinnfolka som aller innerst styrer vet du LordShaft selv om de er experterLordShaft skrev:Herregud, disse bildene trigget kjøresuget noe helt ekstremt!!!![]()
Ser ut som dere har hatt en flott tur.
Men når det er sagt, så er det noe uvant å se Bamsefar på rød sykkel
Begynner å synes det er helt greit å være hjemme mens dere drar på tur nå heheheojda skrev:Det er kvinnfolka som aller innerst styrer vet du LordShaft selv om de er experterLordShaft skrev:Herregud, disse bildene trigget kjøresuget noe helt ekstremt!!!![]()
Ser ut som dere har hatt en flott tur.
Men når det er sagt, så er det noe uvant å se Bamsefar på rød sykkel
på å la oss tro det er vi![]()
Men de vet vort eget besteÅ jeg har faktisk slått meg til ro med fargen jeg :-)å
![]()
![]()
![]()
Var den til meg
ÅÅ goingen
Hehe tror jeg står over kose/syklubben uansett hvor mye godt dere har å tilby i glasset og kalender og klokka kan jegojda skrev:HahDu er bare sjalu :-)å