Jeg har også hatt fornøyelsen av å se på når Mini-Norse'en har jobbet. Han har montert Givi-rack til sidevesker på sykkelen sin, så nå konkurrerer han med gamlingen om å kunne pakke med seg nok drit på tur

Ok...kim.milde skrev:Har montert tankpad, ikke så lett å få alt rett og fint..
Funket dette eller?norse900 skrev:I dag har jeg gjort et forsøk på å modifisere MRA-skjermen litt.
Kappet av toppen for å se om jeg unngår turbulensen i luft-inntaket på Shuberth-hjelmen. Sånn ble det seende ut etterpå:
Avkappet har jeg tilpasset slik at det kan bli en spoiler på glasset hvis det skulle vise seg å bli nødvendig.
@Ashland:
Merk de nye fine skruene, da :-) Ingen mangler, og alle er like
Genialt..Genialt. Er det sånn tank lock feste på den tankboksen? Kjekt du fant en som passetShawn91 skrev:
Montert delkevic potte, tok ut db-killeren med en gang = grom lyd
Satte på skruer som matcher sykkelens farger.
Monterte sw-motech daypack, veldig fornøyd med denne!! Kjøpt fra Louis.de.
Satte på Kina-hendler, veldig bra kvalitet til en billig penge! Samt stramma inn litt slakk på clutch-vaieren :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kjempebra :-) Godt jobba. Selv bruker jeg en kriga løsning er jeg veldig fornøyd med.Shawn91 skrev:Det stemmer, veldig grei løsning syns jeg! Siden bagen aldri er i kontakt med lakken så får du ikke riper som man kan få av magneter og såntgøy å få litt ideer til ting man kan gjøre ja :)
Det funket faktisk aldeles suverent! Tenker på å få laget meg en "prototype" på en brakett for det ekstra avkappet (spoiler), men det er helst for å se om det er mulig å lage en enkel festeanordning til dette, ikke fordi det er behov for detElruts84 skrev:Funket dette eller?norse900 skrev:I dag har jeg gjort et forsøk på å modifisere MRA-skjermen litt.
Kappet av toppen for å se om jeg unngår turbulensen i luft-inntaket på Shuberth-hjelmen. Sånn ble det seende ut etterpå:
Avkappet har jeg tilpasset slik at det kan bli en spoiler på glasset hvis det skulle vise seg å bli nødvendig.