Må få prøvd en slik Hypermotard en gang. Cutless er så gnien på sin så jeg må nok finne andre muligheter

Cutless skrev:Du skal ha motard fra Ducati du
Noe fotograf har jeg aldri værtHaymaker skrev:Lekkert Tobben!![]()
Men bildene er noe skeive
Noe av det gikk av med rens, brukte wd40. Virker som det ligger på den flate delen av utsiden og kun der liksom. Det rakler littegrann i kjedet, men ikke så mye at det bekymrer meg. Sykkelen har kun gått 12000 km så vil tro dette er det orginale kjedet fra 2008.....Elolz skrev:Ja jeg la merke til det kjedet på bildet. Gikk det ikke vekk noe når du renset det? Hva brukte du for å rense?
Ja, får se i morgen hva jeg får til, tipper jeg skal greie å skrubbe det vekk. Ser så utrolig "lættvindtkaill" ut som vi sier på trøndersk med rusten kjede.Cutless skrev:Du kan jo prøve å la WD-40 ligge på kjedet en time eller to for så å tørke av. Men det mest effektive er nok å bruke en god kjedeolje, og kjøre kjedet ordentlig varmt :)
Gratulerer igjen, klarer du å holde 2 hjul på assfalten ut av sving?![]()
![]()
HahahaLordShaft skrev:Trøndere er som klamydia... du finner det i alle samfunnsklasser
Note4
Ja, det er meget tragisk med Hollywood og lydene. Alle motorsykkler har Harley-lyd når de går på tomgang og jappsefirerlyd på turtallTobben84 skrev:@andreas
Har sett de klippene fra yes-man, men de har lagt på en sånn møkkalyd fra en japsefirer, og det kan jeg bekrefte at er langt fra sannheten![]()
@cutless
Stemmer det, fra Trondheim, det er jo pluss i enhver bok