Burde være pensum sammen med den vanlige teoriboka

cosmogs skrev:Greit nok at dette er en sytetråd, men jeg velger likevel å takke tråden, og derved farge den med litt positive farger!![]()
Tråden inspirerte meg nemlig til å se hele "Twist of the wrist." Mye nyttig der, og for meg som tok lappen i 1987, var hele den countersteering-greia noe helt nytt. Det fremsto som helt motsatt av hva jeg trodde jeg gjorde når jeg svinger, men når jeg satt på sykkelen innså jeg jo fort at yes, det er jo faktisk dette jeg gjør. Ved å være bevist på det, opplever jeg veldig raskt at jeg rett og slett har vesentlig bedre kontroll over sykkelen. Jeg svinger mye bedre, kan endre nedlegget i en sving mye mer om ønskelig, kan kjøre fortere gjennom svingene og har mye penere kurve. Viktigst - jeg tror jeg nå er vesentlig bedre forberedt dersom det skulle oppstå en nødsituasjon. Mestringsfølelsen øker også vesentlig, og mestring er alltid gøy!
Og dette er etter 25 mil på sykkelen. Jeg ser virkelig frem til resten av sesongen.![]()
Men kyllingstripene mine er jeg fremdeles stolt av!
Gjør ikke det. Flatt gjennom svingen er ikke viktig, men det å gjennomføre svingen i grei fart, med god inngang og utgang, og å slippe å gjete gjennom svingen, er det.mammut89 skrev: (...) så ikke bruk kyllingstripene som et barometer for bra eller dårlig kjøring