cheron skrev:Steike!
Nå har det blitt nesten ett døgn med Playstation 2 spillingNeed for Speed blir runda!
Plukka fram Ps2'n i går formiddag og jeg og eldste guttungen min har spilt nesten nonstop![]()
*Ps3 står på ønskelista til jul*
MOooohahahaGlobe skrev:cheron skrev:Steike!
Nå har det blitt nesten ett døgn med Playstation 2 spillingNeed for Speed blir runda!
Plukka fram Ps2'n i går formiddag og jeg og eldste guttungen min har spilt nesten nonstop![]()
*Ps3 står på ønskelista til jul*
Her er det PS3 og GuitarHero (Rockband) som gjelder....sønnen i huset hiiiimler med øya når vi spiller sammen da han ikke forstår hvorfor jeg ikke kan stå stille når jeg spiller bla. "Black Magic Woman, med Santana" :)...synes visstnok jeg tar litt av når jeg lener meg litt vel lang bakover, lukker øya....og lar fingrene "leke" over de fargede knappene :-) (gul, rød, rød, blå, gul, rød, rød, blå, blå, gul....osv. osv.):-D
hva hadde du egentlig venta? at hu skulle sagt "nei, men så flink du er?" og fulgt opp med en invitasjon til sengehygge?cheron skrev:Himmel... Ingen respekt, ingen respekt...![]()
Tror jeg skal vente med poleringen til hu er på seinvakt jeg. Så skal vi nok se! AC/DC på full spiker, whisky'n på benken og polishen klar!
Kanskje ikke sengehygge, men for f... skjønne at sykker'n må være rein?????Josie skrev:hva hadde du egentlig venta? at hu skulle sagt "nei, men så flink du er?" og fulgt opp med en invitasjon til sengehygge?cheron skrev:Himmel... Ingen respekt, ingen respekt...![]()
Tror jeg skal vente med poleringen til hu er på seinvakt jeg. Så skal vi nok se! AC/DC på full spiker, whisky'n på benken og polishen klar!
AJ skrev:Litt av en gjeng![]()
:=D>
Til det forumtreffet bør det konstrueres noe med løse vegger tror jegcheron skrev:AJ skrev:Litt av en gjeng![]()
Bare vent til forumtreffet duh!
ja erru gærnOleB skrev:Til det forumtreffet bør det konstrueres noe med løse vegger tror jegcheron skrev:AJ skrev:Litt av en gjeng![]()
Bare vent til forumtreffet duh!![]()
finnes ikke bygningsmaterialer som tåler sånt trøkk