Jompa skrev:Jeg har fulgt med på hele turen, riktignok bare etpar dager på trackinga.
Satt en hel ettermiddag med varm kaffe og kjekspakken og venta.
Neida, ingen sure miner.
Jeg vet utmerket godt hvor masete det blir om man skal drive å besøke folk når man er på tur.
Ingen liten "jomfrutur", dette.
Artig å følge turbloggen din, og så hadde jo noen av oss litt moro på din bekostning underveis

Vel gjennomført !
Hehe..Ja jeg har lest det. Det er bare morsomt. Det er litt viktig med litt "mobbing" oppi det hele.
Ja første tur så var det heftig. Helt enig. Kommer nok aldri til å glemme denne turen, selv om været bremste mye.
Jeg tenkte egentlig både på deg og Greve. Greve ville bli med til bodø tror jeg og du ville tilby kaffe. Veldig snilt. Jeg burde nok tatt meg bedre tid til sånnt. Men jeg ble til å bare kjøre og kjøre.
Det var forresten ei turist dame på MC som velta i det vegprosjekt området som var før alta. Utrolig vanskelig for MCer der, steinene de hadde lagt var så kvasse at de smalt under dekka. Hun velta med en Goldwing. Men det gikk bra heldigvis. Jeg og han hun var sammen med fikk vippa den opp igjen.
Alta var også større en jeg hadde trodd. Plutselig var det jo en by der.

Men rett etter alta sto snøscooteren som om vinteren hadde tatt slutt litt for brått.

Var det forresten en vei jeg kunne kjørt for å slippe unna det vegprosjekt området? Var veldig vanskelig å kjøre i.
Elruts