Jeg også... Bor bare litt flere her i by'n..kuleberg skrev:Fra vest-agder her, nesten på grensa til aust-agder

Kan føres opp i Agder..
Jeg også... Bor bare litt flere her i by'n..kuleberg skrev:Fra vest-agder her, nesten på grensa til aust-agder
Den er godLarktm skrev:Jeg også... Bor bare litt flere her i by'n..kuleberg skrev:Fra vest-agder her, nesten på grensa til aust-agder![]()
Kan føres opp i Agder..
Kawagutten skrev:I morgen 12 Juni blir det endelig en tur igjen så hvis det er noen som kan og vil bli med helst før vanlig arbeidstid ville det vært hyggelig.Blir vel litt mer over enn under grensa her tror jeg :-)
Ruta er bare delsvis satt opp til en ca 5 timers tur ink. pauser og kan fort gjøres om litt og tid er etter kl 11.
Regner med de fleste er på jobb så sender ikke PM nå men tar heller frem tråden i kveld :-)
Jeg blir gjerne med på en tur på ettermiddagen i morgen, jeg jobber til 15:00Kawagutten skrev:Kawagutten skrev:I morgen 12 Juni blir det endelig en tur igjen så hvis det er noen som kan og vil bli med helst før vanlig arbeidstid ville det vært hyggelig.Blir vel litt mer over enn under grensa her tror jeg :-)
Ruta er bare delsvis satt opp til en ca 5 timers tur ink. pauser og kan fort gjøres om litt og tid er etter kl 11.
Regner med de fleste er på jobb så sender ikke PM nå men tar heller frem tråden i kveld :-)
Da blir det ikke tidlig tur i morgen.Får heller se det an på ettermiddagen om det skulle bli flere.
Fint da sender jeg en PM så tar vi det derfra :-)Shawn91 skrev:Jeg blir gjerne med på en tur på ettermiddagen i morgen, jeg jobber til 15:00Kawagutten skrev:Kawagutten skrev:I morgen 12 Juni blir det endelig en tur igjen så hvis det er noen som kan og vil bli med helst før vanlig arbeidstid ville det vært hyggelig.Blir vel litt mer over enn under grensa her tror jeg :-)
Da blir det ikke tidlig tur i morgen.Får heller se det an på ettermiddagen om det skulle bli flere.
Da er du lagt til begge stedene :-)JLafton skrev:Kan sette meg opp på Buskerud. Kan også sette meg på Østfold, da jeg ofte er der i forbindelse med jobb og bor der da.
Da er du ført opp på listamotybana skrev:Sett meg opp under Vestfold!
Supert!AJ skrev:Da er du ført opp på listamotybana skrev:Sett meg opp under Vestfold!.
Du og Sjåføren er ført opp, men Peten er jeg usikker på hvem er...Lasse Liten skrev:meg Sjaaføren og Peten kan settes opp på Bergen