Hmmmm, forstår jeg ingenting avLordShaft skrev:Jeg vet ikke hva som gjør det, men jeg får opp alle bildene dine som liggende. De må roteres 90 grader med klokken
Har du flickr, google+ eller photobucket konto?Tobben84 skrev:Jeg har data-dyskleksi, så kan noen foreslå en annen måte å last inn bilder på?
Beste rådet jeg kan gi er å lagre bildene på http://www.postimage.org" onclick="window.open(this.href);return false; og linke de til MCsiden.Tobben84 skrev:Jeg har data-dyskleksi, så kan noen foreslå en annen måte å last inn bilder på?
Takk, ja er svært fornøyd med den så langt. Eneste jeg kunne tenkt meg å endre på er setet, det er relativt hardt etter mer enn 15 mil. Har du orginalt sete?rerell skrev:1100S!Grattis. Jag har en 09, svart. Glädjesmaskin.
AJ skrev:Beste rådet jeg kan gi er å lagre bildene på http://www.postimage.org" onclick="window.open(this.href);return false; og linke de til MCsiden.Tobben84 skrev:Jeg har data-dyskleksi, så kan noen foreslå en annen måte å last inn bilder på?
Selv har jeg et enkelt bildeprogram (Compupic) med noen fancy løsninger, bla. en enkelt måte å rette opp bildene slik at de vises korrekt.
Gjør alltid dette før jeg lagrer de på Postimage. Linker de så til MCsiden og alle vises riktig.
Jag har ett Ducati Performance "comfort seat". Men jag tar mig själv i att försöka flytta längre bak på sätet än comfort seat egentligen är anpassad till. Kunde tänkt mig att prova ett "racing seat", som visst ska ge hacket mer "aggresiv" sittställning.Tobben84 skrev: Takk, ja er svært fornøyd med den så langt. Eneste jeg kunne tenkt meg å endre på er setet, det er relativt hardt etter mer enn 15 mil. Har du orginalt sete?
Ja, det spørs vel litt hvordan du liker å sitte. Jeg liker å sitte skikkelig fram i tanken, som på en crosser eller motard, så jeg er usikker påmhva jeg trenger. Kan ikke du selge meg comfort setet å heller kjøpe deg et racing sete?rerell skrev:Jag har ett Ducati Performance "comfort seat". Men jag tar mig själv i att försöka flytta längre bak på sätet än comfort seat egentligen är anpassad till. Kunde tänkt mig att prova ett "racing seat", som visst ska ge hacket mer "aggresiv" sittställning.Tobben84 skrev: Takk, ja er svært fornøyd med den så langt. Eneste jeg kunne tenkt meg å endre på er setet, det er relativt hardt etter mer enn 15 mil. Har du orginalt sete?