Skal handle midtstøtte til min V-Strom nå. Hvorfor dette ikke er standard, kan man jo lure på. Er det noen som har erfaring med dette, ser at det opereres med forskjellige typer, OEM, Motech osv...?
Noen som har peiling på hvor mye ekstra som påregnes ved kjøp fra utlandet, moms, frakt?
Noen mc-nettbutikker som er bedre enn andre, sånn generelt?
MC-deler på nett
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Re: MC-deler på nett
Dette er sjelden standard til de fleste sykler. Grunnen er som overalt ellers stor priskonkurranse på nye sykler. Derfor blir ny-pris på sykler oppgitt med priser "fra"......, og er da sykler som er nesten strippet for utstyr. Akkurat slik er det for biler også. Fin lokkepris for å få kunder til å handle, men sluttsummen blir gjerne mye høyere når utstyrslista er kommet på kontrakten.Amigo skrev:Skal handle midtstøtte til min V-Strom nå. Hvorfor dette ikke er standard, kan man jo lure på. Er det noen som har erfaring med dette, ser at det opereres med forskjellige typer, OEM, Motech osv...?
Noen som har peiling på hvor mye ekstra som påregnes ved kjøp fra utlandet, moms, frakt?
Noen mc-nettbutikker som er bedre enn andre, sånn generelt?
Suzuki har sikkert sin egen senterstøtte som selges gjennom Suzukiforhandlerne. I tillegg er det en mengde utstyrsleverandører som kun lever av tilleggsutstyr, og har laget sin egen som er spesielt tilpasset de forskjellige sykler..
Jeg kan for eksempel skaffe deg Hepco-Becker sin for 2665,- + frakt
Hei! Jeg kjøpte midtstøtte til min vstrom gjennom Gjøvik motor som forhandler deler til Suzuki og betalte ca. 2500. Jeg bor nordpå og de sendte den i posten til meg. Har handlet flere ganger hos dem og er meget fornøyd med servicen der. De er raske til å svare på forespørsler og raske til å sende. Prismessig tror jeg også de er konkurransedyktig.
-
- Motorsykkelen din: Yamaha Fazer -02
Jeg mener Suzuki leverer origianale midtstøtter til Vstrom. Men de kan være litt dyre, så let etter originalstøtte på f.eks. EBay. Vil tro du kan få kjøpt en til rundt tusenlappen, for av en eller annen merkelig grunn driver folk og demonterer midstøttene sine, og selger dem. Om du handler fra Tyskland, husk å regne med MwsT. på 19% (som du skal ha refundert), norsk moms, samt frakt.
Sist redigert av Anaxim den 16 jun 2015, 12:03, redigert 1 gang totalt.
-
- Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006
http://www.ebay.com/itm/Moose-Racing-Ce ... d2&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Slå sammen vareprisen med fraktprisen. Legg på 25% moms og regn ca 250,- i "importbehandlingsgebyr".
Slå sammen vareprisen med fraktprisen. Legg på 25% moms og regn ca 250,- i "importbehandlingsgebyr".
Jeg regner med at du mener Gjøvik Motorservice (GMS). Øyhuskara kan det der med service.Ketil skrev:Hei! Jeg kjøpte midtstøtte til min vstrom gjennom Gjøvik motor som forhandler deler til Suzuki og betalte ca. 2500. Jeg bor nordpå og de sendte den i posten til meg. Har handlet flere ganger hos dem og er meget fornøyd med servicen der. De er raske til å svare på forespørsler og raske til å sende. Prismessig tror jeg også de er konkurransedyktig.
We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
SW-Motech senterstøtte til V-Strom -> send mail til tomcevro@online.no og hør ang pris. (Norsk importør av SW-Motech)
Den originale senterstøtten kan skrape i bakken i sving. Med SW-Motech så er det fotpinnene som skraper først.
Den originale senterstøtten kan skrape i bakken i sving. Med SW-Motech så er det fotpinnene som skraper først.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
-
- Motorsykkelen din: 1992 Suzuki VX800
Takk for nyttige tilbakemeldinger!