Jaja, man kommer jo et stykke på vei, men har du da bestillt rom for 3-4 eller 6 pers første natta?
biker7 skrev:OlavK skulle vel helst hatt 166mil første dagen han.Men tipper han blir fornøyd etter 66 mil på nakensykkel i godt driv på Autobahn. Kjørt samme strekningen på en naken Triumph jeg også, og det klarte seg på en dag.
Ha en riktig god tur alle sammenojda skrev:Tenker jeg gjør et lite forsøk på å få samlet sommerens ferietur-innlegg i en tråd,
før hvær og en av deltagerne har villblogget bildene sine i hytt og pine. Og det ikke blir orden i noen ting![]()
Kort summert var det opprinnelig OlavK og Znirln som skulle ut og slite gummi
i de Italienske og Franske alper.
En misunnelig halvbæærgenser (LordShaft) spurte pent om å få være med, og det ble innvilget![]()
Etpar månter etter dette sitter jeg (ojda) med 2 Kielbiletter jeg ikke får brukt som planlagt pga en
solid kirurgisk justering i familiens firbente medlems nakkehvirvler, så da var det min tur
til å bøye meg i støvet og be om løyve til å være med på sommerens happening.
Dissa gutta eier jo verken begrensning eller skamm, så innvilget ble det jammen på den søknaden også![]()
![]()
Så nå om 11 dager (23/6-kl 14.00), bærer det ombord på Kielferga og Sørover med oss alle sammen![]()
"Noen" har begynt å glede seg, å nå tror jeg ikke han er alene om det.![]()
Håper å få fylt opp denne tråden med bilder og fortellinger fra 4 overivrige fotografer med kamera og cam
Haymaker skrev:Dette kommer til å bli en massiv tråd!
Oppe i 3 sider uka før turen er startet
Kan komme igang på veien 10.30 og 66mil kl.15.00 tilsier da en teoretisk snitthastighet på ca 147km/t. Så må man vel kanskje ha litt bensin etc., og ikke bare en gang i disse hastighetene.. Hvis vi da sier totalt sammenlagt stopptid i løpet av dagen på bare 40min for en skikkelig hardhaus, så blir da snitthastigheten 172km/t. Skal gå greit unna da..Voodoodoo skrev:Bare 66 mil på en dag??? Altså dere ruller av ferja klokka 10 og burde ha runda 66 mil før 1500...
Dere veit at det ofte går an å kjøre så fort en tør i Tyskland???
Ruller av 1030, fremme i Adenau kl.1450.biker7 skrev:Kan komme igang på veien 10.30 og 66mil kl.15.00 tilsier da en teoretisk snitthastighet på ca 147km/t. Så må man vel kanskje ha litt bensin etc., og ikke bare en gang i disse hastighetene.. Hvis vi da sier totalt sammenlagt stopptid i løpet av dagen på bare 40min for en skikkelig hardhaus, så blir da snitthastigheten 172km/t. Skal gå greit unna da..Voodoodoo skrev:Bare 66 mil på en dag??? Altså dere ruller av ferja klokka 10 og burde ha runda 66 mil før 1500...
Dere veit at det ofte går an å kjøre så fort en tør i Tyskland???Og det har jo blitt flere og flere strekninger nedover uten fri fart også
Nei, trur nok noen skryter på seg litt