Kjedelig. Du har ikke noe skriftlig? Jeg hadde vært veldig snar med å ta en telefon tilbake å spørre hvorfor det ikke er blitt levert pilot power 3 på sykkelen som avtalt. Er du heldig får du nye.
LordShaft skrev:Utifra det jeg vet om det dekket, er det ikke et dekk jeg selv ville valgt uansett![]()
Kjedelig. Du har ikke noe skriftlig? Jeg hadde vært veldig snar med å ta en telefon tilbake å spørre hvorfor det ikke er blitt levert pilot power 3 på sykkelen som avtalt. Er du heldig får du nye.
Ja, det er noe hvite greier de kliner på på innsiden så dekket skal være "tett". Er ihvertfall det på bilZZR-Erling skrev: Lim?
Er ikke Q3 ganskje nytt dekk da? Vel, jeg kjører jo på bane nå med Dunlop Qualifier (dette er vel teknisk sett Q1, er det ikke?) og jeg syns det oppfører seg veldig bra.KTM950SMR skrev: Q3 er vist samme som Q2. Q3 er vist kun for amrikanere.
Gammel teknologi så skak du på bane bør du ta noe annet. Bridgestone RS10 har jeg bestilt. R10 er ment for å bruke med dekkvarmer.
Du har jo også Dunlop D 211 og D212, men husk at deisse dekkene samt Rs10 og R10 er optimalisert på tørt føre og skumle på regn.
Skal du på bane og kjøre tur i regnvær ville jeg tittet mot Bridgestone S20Evo.
Når jeg bytter dekk bruker jeg grease. Lim tror jeg blir knotete...thewiz skrev:Ja, det er noe hvite greier de kliner på på innsiden så dekket skal være "tett". Er ihvertfall det på bilZZR-Erling skrev: Lim?![]()
Er ikke Q3 ganskje nytt dekk da? Vel, jeg kjører jo på bane nå med Dunlop Qualifier (dette er vel teknisk sett Q1, er det ikke?) og jeg syns det oppfører seg veldig bra.KTM950SMR skrev: Q3 er vist samme som Q2. Q3 er vist kun for amrikanere.
Gammel teknologi så skak du på bane bør du ta noe annet. Bridgestone RS10 har jeg bestilt. R10 er ment for å bruke med dekkvarmer.
Du har jo også Dunlop D 211 og D212, men husk at deisse dekkene samt Rs10 og R10 er optimalisert på tørt føre og skumle på regn.
Skal du på bane og kjøre tur i regnvær ville jeg tittet mot Bridgestone S20Evo.
Ah, så det finnes R10 og RS10, det visste jeg ikke. Hva er forskjellen? Ser helt like ut? Da blir det RS10 da eventuelt. Jeg kjører ikke i regnvær, og endel på bane. Har faktisk blitt pent lite kjøring på veien i det siste etter jeg "fant" banekjøring. Er liksom ikke like kult på veien lengre.![]()
Hvordan kjøring gjør du? Siden du har bestilt RS10?
Angående pysestriper, gone![]()
Huff ja ja, jeg kjøpte RS10:) Ble litt sent + små knapper på mobilen.....thewiz skrev:RS10 mener du vel du kjøpte? Blir forvirret her![]()
Ok, det høres ut som mye av det samme kjøringen som jeg gjør! Kjører du på Rudskogen? Er det du som har den Repsolen med en liten knekk i skiltet?
Høres veldig bra utTommas skrev:Kjapp telefon til verkstedet, og det ser ut som "dekk-fadesen" løser seg uten problemer.
Puh
En må ksanskje investert i ett sett hjul for tørrbane kjøring og ett sett for normal kjøring....Elolz skrev:Q3 er alt de snakker om på RC51 gruppene på Facebook for tiden. Riktignok i USA, jeg hadde aldri kjørt noe sånt på vei her. Men skulle jeg kjørt på tørr bane hadde jeg nok absolutt vurdert det etter skussmålene derfra.
@Tommas: Bra å høre!
Nå er det sjelden 0 grader i sessongen rudskogen er åpen åpen, så mye kaldt føre og banekjøring samtidig blir det ikke mye av.Elolz skrev:Hvis du skal kjøre på vei hele året ned mot null grader og på vått føre, og du samtidig bruker en del tid på bane, så ja da bør du nok ha egne banedekk. Men så slites jo sportslige dekk fort på bane, så en kan jo komme unna det med et sett banedekk om sommeren til veikjøring også hvis en ikke kjører på vått føre og tar det veldig rolig til dekket får varmet seg opp. Og så bytte over på høsten.
Er noe annet i USA med 20-30grader store deler av året og knapt regn, der kan de nok fint kjøre banedekk hele året.