HOLD SMELLARuneMC skrev: Og til dere som har vinterlagret sykkelen - til lørdag er det varslet 7 pluss og SOL !![]()

HOLD SMELLARuneMC skrev: Og til dere som har vinterlagret sykkelen - til lørdag er det varslet 7 pluss og SOL !![]()
cheron skrev:HOLD SMELLARuneMC skrev: Og til dere som har vinterlagret sykkelen - til lørdag er det varslet 7 pluss og SOL !![]()
NettoppRagnhild skrev:Hørte ikke?
jaja bra noen kjenner deg da..... og vet at du er værsjuk!cheron skrev:PRØVER å overse alle dissa hedningene som ikke har vett til å parkere for sesongen enda ja... Så banner inni meg selv denna gangen...
Ja, men 2008-sesongen er jo ikke over enda?cheron skrev:PRØVER å overse alle dissa hedningene som ikke har vett til å parkere for sesongen enda ja... Så banner inni meg selv denna gangen...
Ragnhild skrev:Ja, men 2008-sesongen er jo ikke over enda?cheron skrev:PRØVER å overse alle dissa hedningene som ikke har vett til å parkere for sesongen enda ja... Så banner inni meg selv denna gangen...
Cheron...skal vi ta en tur i baren..? må innvie glassene..cheron skrev:Ragnhild skrev:Ja, men 2008-sesongen er jo ikke over enda?cheron skrev:PRØVER å overse alle dissa hedningene som ikke har vett til å parkere for sesongen enda ja... Så banner inni meg selv denna gangen...![]()
Ja steike! Dett må vi få tilrogg skrev:Cheron...skal vi ta en tur i baren..? må innvie glassene..cheron skrev:Ragnhild skrev:Ja, men 2008-sesongen er jo ikke over enda?cheron skrev:PRØVER å overse alle dissa hedningene som ikke har vett til å parkere for sesongen enda ja... Så banner inni meg selv denna gangen...![]()