Hallo, jeg skal kjøpe meg en sekk og lurer på om noen her har forslag til butikk og hvilke sekker som fungerer godt på dagsturer. 8-)
Sent fra min LT25i via Tapatalk
Sekk? Bagster?
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Re: Sekk? Bagster?
http://www.kriega.com/categories/Backpacks/" onclick="window.open(this.href);return false;
Her har du ryggsekker som virkelig er laget for motorsykkel kjøring. Vanntett og kanon kvalitet. Anbefales på det varmeste.
Speed mc fører kriega her i norge, men vet ikke hva de har inne. Hvis ikke kan du bestille fra england (slik jeg har gjort)
http://speedmc.no/nyheter/kriega-article177-207.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Her har du ryggsekker som virkelig er laget for motorsykkel kjøring. Vanntett og kanon kvalitet. Anbefales på det varmeste.
Speed mc fører kriega her i norge, men vet ikke hva de har inne. Hvis ikke kan du bestille fra england (slik jeg har gjort)
http://speedmc.no/nyheter/kriega-article177-207.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Har selv R20 sekken, super sekk
Den er ikke 100% vanntett som drypacken, men vannavstøtende. Har ikke testa om det kommer noe vann inn enda.
Men rundt glidlåser er det gummi osv for å gjøre det mest mulig vanntett.

Den er ikke 100% vanntett som drypacken, men vannavstøtende. Har ikke testa om det kommer noe vann inn enda.
Men rundt glidlåser er det gummi osv for å gjøre det mest mulig vanntett.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Det som er vanntett på Kriegaveskene er det hvite innerforet (som forøvrig kan tas ut og vaskes ved behov) og ikke selve ytterdelen. Det skal nok litt til før det kommer vann igjennom til innerforet, men det er da altså uansett innerforet som er 100% vanntett
Vertfall så vidt jeg har skjønt...

Han spør om ryggsekk, og ikke alle ryggsekkene er 100% vanntetteBjerknez skrev:Det som er vanntett på Kriegaveskene er det hvite innerforet (som forøvrig kan tas ut og vaskes ved behov) og ikke selve ytterdelen. Det skal nok litt til før det kommer vann igjennom til innerforet, men det er da altså uansett innerforet som er 100% vanntett![]()

Etter hva jeg ser på bilder er heller ikke R25 vanntett som drypackene, men R30 har egen drypack innefor som da er 100% vanntett

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Ahh.. er det sånn det henger sammen jaToven skrev:Han spør om ryggsekk, og ikke alle ryggsekkene er 100% vanntetteBjerknez skrev:Det som er vanntett på Kriegaveskene er det hvite innerforet (som forøvrig kan tas ut og vaskes ved behov) og ikke selve ytterdelen. Det skal nok litt til før det kommer vann igjennom til innerforet, men det er da altså uansett innerforet som er 100% vanntett![]()
Vertfall så vidt jeg har skjønt...![]()
Etter hva jeg ser på bilder er heller ikke R25 vanntett som drypackene, men R30 har egen drypack innefor som da er 100% vanntettLitt stor sekk IMO for små dagsturer da.

-
- Motorsykkelen din: Suzuki Gladius 650 2012
Hadde uansett planer om en drypack oppi sekken :)Toven skrev:Han spør om ryggsekk, og ikke alle ryggsekkene er 100% vanntetteBjerknez skrev:Det som er vanntett på Kriegaveskene er det hvite innerforet (som forøvrig kan tas ut og vaskes ved behov) og ikke selve ytterdelen. Det skal nok litt til før det kommer vann igjennom til innerforet, men det er da altså uansett innerforet som er 100% vanntett![]()
Vertfall så vidt jeg har skjønt...![]()
Etter hva jeg ser på bilder er heller ikke R25 vanntett som drypackene, men R30 har egen drypack innefor som da er 100% vanntettLitt stor sekk IMO for små dagsturer da.
Sent fra min LT25i via Tapatalk
-
- Motorsykkelen din: Suzuki Gladius 650 2012

Fått tak i to små bagger på sykkelen :)
Sent from my iPhone using Tapatalk