Bestilte fra dekkonline 13.06
Greit nok at det har vært kaldt og tildels snø og isdekke i høyden i det siste men piggdekk!!!Toven skrev:Passet jo bra at dekka kom idag da, haha
Da skal jeg prøve Trailsmart på ACR. Ble anbefalt disse dekkene. De regnet med det kom til å gå med 2 sett med dekk på de 3 dagene, så da ble det 2 sett med Trailsmart. Så får vi se hva jeg synes om de etter banekjøringen. :)LordShaft skrev:http://www.motorcyclenews.com/news/2015 ... ailsmarts/" onclick="window.open(this.href);return false;Busa Trond skrev:Er det noen med ordentlig sykkel som har prøvd Dunlop Trailsmart!
Hvor mye kjører du egentlig på grus Busa? I forhold til asfalt?Er det nødvendig å gå for et adv dekk?
Mulig jeg tar feil, men det vil jo fort vise segSnikkeren skrev:Jeg vet ikke hvor mye dekk som går med på bane. Ble fortalt av de i Racing4fun at jeg måtte regne med 2 sett. ACR skulle visst være spesielt hard for dekkene.
Jeg tenkte ikke på sånn pent. Jeg tenkte på gasspådrag etc. Det må jo være en formidabel forskjell i kjørestil så lenge jeg sliter ut mitt dobbelt så fort som ditt. Men det KAN jo være at det var noe feil med de forrige dekkene mine. Men det får tiden visemortenolb skrev:Har du skrapa girsjalten kanskje?
Uansett... Mer slitasje = mer brutal kjøring. Konklusjonen blir da at du kjærringkjører, ELLER at dekka jeg hadde ikke var helt gode...mortenolb skrev:Jeg driver jo å clutcher wheelies, så ver ikke helt, men så er sikkert motoren min snillere mot dekka enn din. Driver ikke å kjerringkjørerpådrag er jo det som er gøy!
PS: Framdekket synger litt på asfalten men det kan jeg leve med så lenge de varer så lenge.Jarle skrev:Har vært på tur nå i snart ett par mnd å kjørt ca 14.000km på Heidenau K60 Scout å fortsatt ser de ut til å kunne brukes en stund til. Har bestilt meg ett nytt sett som skal leveres her i Florida, men det kan hende jeg venter med å montere de til de jeg har på er helt utslitt.
Fungerer bra på tørr asfalt, fungerer bra på grus og har fungert bra på våt asfalt også med normal kjøring.
Kan anbefales for de som vurderer å teste Heidenau K60 Scout.