Raghild: Sykkel tur i Desember

Hm...Mekhi skrev:AJ!!! Sorry glemte helt et bilde til deg. Skal ikke gjenta seg
Kan tenke meg at det ble kaldt, er jo ikke for mye vindavskjerming på doningen din.Mekhi skrev:Når jeg endelig kom hjem igjen var jeg som en dødt lik. Kald og uten følelser i kroppsdelene, men fy søren for en herlig tur.
Nei det er ikke mye vind avskjerming. Takk og lov kjøpt jeg meg en litt dyrere jakke nå. Og den har holdt veldig bra. Eneste jeg har brukt er ull undertøy på under+over kropp og vindstopp på overkroppen, hodet/hals og inne i hanskene. Merker ikke kulden før vannet trenger igjennom. Tar par 3t før du merker at det begynner å bli kaldt pga av vannet i hansker. Føttene merker jeg også, men det ikke grunnet vann men mer fordi jeg bare bruker vanlige sokker og ikke noe ull.Ragnhild skrev: Kan tenke meg at det ble kaldt, er jo ikke for mye vindavskjerming på doningen din.
På lange turer på vinterstid har jeg brukt å ta varmekjeldressen under kjøreklærne,
Dette merket jeg meget godt etter at dem ikke var montert på som standard.Ragnhild skrev: og med skvettlapper foran fothvilerne har det hyra godt, selv på lange turer i surt vær.
Snill Vaffel skrev:Jepp ligger i Røyken de vettu, Ramton Ligger ikke så langt her i fra men da kjører du en liten omvei gjennom Nærsnes og Slemmestad om du kommer fra Oslo.
Det er kjempe fine tur veier gjennom Hurumlandet, møter en del sykkler på den strekningen om sommeren tror det er ganske populært:-D Bare til å hyle ut om du er i disse trakter