Jeg har en 2010 mod. BMW F800R som har begynt å stoppe når jeg kjører.
Motoren dør et kort øyeblikk før den starter igjen, og fortsetter sånn kanskje 30-40 ganger i minuttet med veldig ujevn frekvens.
Nåla på turtelleren går helt bananas.
Innimellom klarer den ikke å starte igjen, og kvæles, og da må den startes med startknappen. Jeg klarer ikke å starte motoren ved å slippe clutchen. Mulig jeg er for lett, siden jeg låste bakhjulet da jeg prøvde på det i går, i 3. gir.
Batteriet er helt nytt (bytta i går i et forsøk på å fikse feilen), og ledningsnettet blei bytta på mc-oslo i fjor.
Feilen kommer ikke umiddelbart når jeg kjører, -i går trodde jeg at jeg hadde en feilfri sykkel i en hel time før den begynte å fuske

Det spiller liten rolle hvilket gir, eller hvilken hastighet jeg har når feilen oppstår.
Hva KAN det være?
Nå håper jeg at det er en BMW-ekspert her inne som sier at jeg må bytte høyre blinklyspære for å rette feilen.
HJELP!
-newhill
edit: Når jeg holder inne clutchen, merkes det en rumle"lyd" i ramma på sykkelen. Som om noe er løst og rumler rundt et eller annet sted. Usikker på om det har noe å si for at motoren stopper...