Street Triple'n kommer alltid til å bli godt husket. Ikke ett eneste feilslag og det er rett og slett en litt unik sykkel da den ikke har andre direkte konkurrenter enn MV AGusta Brutale (så vidt jeg vet). Den er perfekt på det meste og tar man kubikken i betrakning så drar den bra også. S1000R er er ett par hakk opp ja, men om den vil gi meg noe mer glede etter at jeg har fått klådd litt på elektronikken og testet draget i den er jeg usikker på. Har hatt nok av dyre og relativt raske biler som var artige og ha til å begynne med, men som til slutt ble en vane og kun et fremkomstmiddel. Man blir til slutt vant til det meste.
Jeg er ganske så sær blitt når det kommer til den såkalte "tre-fots syken". Man tror ofte at større og raskere vil gi deg mer, mens kanskje sannheten sier noe annet.
Man får vel strengt tatt ikke noen raskere sykkel (i street segmentet) i nevneverdig grad. Man har jo Tuono som er mer eller mindre likestillt og KTM 1290 SuperDuke etc. Disse syklene er vel mer eller mindre like raske, men kanskje litt forskjellig når det kommer til karakteristikk etc.
Det blir uansett artig å prøve noe nytt

Grunnen til at jeg valgte sort var ganske enkel. Jeg liker den sorte stilen, samt at jeg ikke vil ha helt like sykkelen til Zadnes eller Tommas. LITTT må man jo skilel seg ut. Så får jeg se om den "tyske ingeniøren" som Tommas snakker om er velkommen eller om han bare vil føles i veien. Joda, man kan sette denne ingeniøren til side med noen tastetrykk men dog. Jeg er også spent på om elektronikken klarer og holde seg i orden uten å begynne å blinke og pipe unødig. Er det noe jeg hater så er det feilmeldinger som popper opp i tide og utide. Hvis jeg kommer til å få prøblemer med dette så blir det sykkelbytte fortere enn svint og da åker det rett tilbake på Street Triple eller Tracer