Jeg tipper den holder frem til oktober, siden cruiser hans varte ca en sesong og street triplen en halv sesong :-)åZadnez skrev:Hva faen Bjerknez, du stopper aldri å overraskeblir du ikke fornøyd nå så er du virkelig sær
![]()
Gratulerer med det beste av det beste
Nei, jeg er ikke så lett å bli klok på (har jeg blitt fortalt flere ganger)Zadnez skrev:Hva faen Bjerknez, du stopper aldri å overraskeblir du ikke fornøyd nå så er du virkelig sær
![]()
Gratulerer med det beste av det beste
Slapp av HakHap, med de beste av de beste er både Tuonoen og KTMen inkluderthakhap skrev:Må vel få prøvd meg en av disse "det beste" sykleneføles som jeg kan ha gått glipp av noe
Zadnez skrev:Slapp av HakHap, med de beste av de beste er både Tuonoen og KTMen inkluderthakhap skrev:Må vel få prøvd meg en av disse "det beste" sykleneføles som jeg kan ha gått glipp av noe
Neste gang vi møtes kan du prøve min om du vilhakhap skrev:Zadnez skrev:Slapp av HakHap, med de beste av de beste er både Tuonoen og KTMen inkluderthakhap skrev:Må vel få prøvd meg en av disse "det beste" sykleneføles som jeg kan ha gått glipp av noe
Klart det, de er alle mer eller mindre testvinnere i samme kategorimen jeg har fortsatt tilgode å prøve KTM og BMW
Bjerknez skrev:Jeg har nok en litt mer jordnær holdning til denne sykkelen enn mange andre tror jeg. Ingen tvil o mat det er en rask og flott sykkel med mye feit teknologi etc. Men Tuonoen sies og være hakket vassere. I følge Youtube så vant den en test over S1000R med tanke på banekjøring. Selv om banekjøring ikke er noe jeg kommer til å bedrive tiden med så sier det jo uansett litt om hvilken sykkel Tuonoen er. KTM'en blir en litt annen kategori igjen med tanke på motor og det er vel ingen tvil om at dette er en momentmaskin uten like.
Men jeg følte BMW'en trakk det lengste stådet denne gangen og hovedgrunnen til at det ble BMW og ikke Aprilia var kun magefølelsen.
Har du bestilt full pakke?Bjerknez skrev:Siden det er Pirelli corsa som sitter på sykkelen når jeg får den, så er nye dekk allerede bestillt og det ble Pirelli Angel GT denne gangen. Stoler ikke på at jeg får mer en 5.000km. Ut av Corsa dekkene. Satt jo slike dekk på Streeten også og der kom stria etter bare 6.000km.
Hvis du mener de to tilleggspakkene med riding modes og quickshifter etc. Så jaZadnez skrev:Har du bestilt full pakke?Bjerknez skrev:Siden det er Pirelli corsa som sitter på sykkelen når jeg får den, så er nye dekk allerede bestillt og det ble Pirelli Angel GT denne gangen. Stoler ikke på at jeg får mer en 5.000km. Ut av Corsa dekkene. Satt jo slike dekk på Streeten også og der kom stria etter bare 6.000km.