Gordon
Så sa den ene: Åhh... jeg er så glad for at jeg ble en tennplugg og ikke en buttplug...Tommas skrev:4 Iridium tennplugger kom seilende fra England.
Er det den typen med gullfargede lenker?RuneMC skrev:Nytt kjede-/drevsett bestilt fra XLMoto. Tar sjansen på ukjent merke SNELL Powerlink kjede denne gangen pga mye rimeligere enn D.I.D. (drevene fra JT som er det samme som jeg har) - så nå får dere bare pøse på med erfaringer.(Fant null og niks av tester om SNELL Powerlink kjede når jeg googlet... ) Tok med kjedeverktøy og ekstra klink kjedelås i samm slengen og da ble det samme pris som for pakke med D.I.D. kjede.
lamoi skrev:Meget spennende: 30mm hylse fra Biltema og et sett med fastnøkler, også fra Biltema. Men de ble brukt for å montere Rekluse autoclutch, det var moro :)
Ble ikke noen lenger prøvetur i går. Var kun ut å kalibrerte innslaget. Føltes litt rart å dra av gårde uten touche klutsjhendelen, men fungerte perfekt :) ser for meg at dette er perfekt i køkjøring, lyskryss og tekniske partier i terrenget.Epylypzon skrev:::mrgreen: hvordan ble det? Vurderer slik selv.
Godt valg. Kjøpte den samme selv for et par uker siden, utrolig fornøyd.André skrev:I dag ble det ny hjelm. En caberg duke, lest mye bra om den hjelmen så skal bli spennende å prøve