Så vidt jeg vet så er det ikke magneter den blir festet med men stropper. (ikke for at det bør være noe bedre sånn sett...)Toven skrev:Hva med å legge et par lag med maskeringsteip der den tar nedi? Om magnetene fortsatt funker da..![]()
Jada, tror det blir bra. De Givi veskene som passer ser ikke veldig bra ut på S1000R. XS307 vil se ut som en flosshatt på tanken og XS308 blir for stor (25 liter). Da står jeg igjen med BMW sin veske og den passer jo perfekt. 100% vanntett er den også. Kostet 1.900,- men det får bare stå til :-)åToven skrev:Da er det vel mulighet for å noen lag med maskeringsteip for å unngå riperBurde vel funke fjell ?
Ta en titt på Bagster sine løsninger, da får du både tankbeskyttelse, ny væske i Beemer'ns farger og det ser bra ut. Rene kinder egget det...Bjerknez skrev:Jada, tror det blir bra. De Givi veskene som passer ser ikke veldig bra ut på S1000R. XS307 vil se ut som en flosshatt på tanken og XS308 blir for stor (25 liter). Da står jeg igjen med BMW sin veske og den passer jo perfekt. 100% vanntett er den også. Kostet 1.900,- men det får bare stå til :-)åToven skrev:Da er det vel mulighet for å noen lag med maskeringsteip for å unngå riperBurde vel funke fjell ?
Nå har jeg bare kriega festene bak igjen å tenke på :-)å
Stemmer. Er min gamle sliter detteErik.H.M skrev:Gratulerer med ny sykkel ja!![]()
Var en tur på Leeres i dag. Er ikke tilfeldigvis din brukte street street triple r som står i butikken med arrow anlegg?
Så også to s1000r der, som var skammelig fine![]()
Er det du som har kjøpt den hvite og blå med røde detaljer? Det er iallefall en veldig snasen sykkel
DONE!mortenolb skrev:Tror du må endre trådtittel
Har du kikket på sw-motech sine quick-lock vesker? Jeg er storfornøyd med min ihvertfall!Bjerknez skrev:Jada, tror det blir bra. De Givi veskene som passer ser ikke veldig bra ut på S1000R. XS307 vil se ut som en flosshatt på tanken og XS308 blir for stor (25 liter). Da står jeg igjen med BMW sin veske og den passer jo perfekt. 100% vanntett er den også. Kostet 1.900,- men det får bare stå til :-)åToven skrev:Da er det vel mulighet for å noen lag med maskeringsteip for å unngå riperBurde vel funke fjell ?
Nå har jeg bare kriega festene bak igjen å tenke på :-)å