BMW GS, plass til passasjer med sidekofferter?
Skal antakelig til portugal en tur i høst, og har sett litt på å leie en motorsykkel, går mye i BMW GS av ymse sort har jeg sett, når jeg ser på de så ser det litt trangt ut for passasjer med sidekofferter på, men er det tilfellet?
Re: BMW GS, plass til passasjer med sidekofferter?
Kofferten kommer overhode ikke i veien for passasjer, det blir kongesykkel på en sånn tur... Snakker av erfaring 

Katalysator er en kul ting som ikke bør skjules
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: BMW GS, plass til passasjer med sidekofferter?
Kommer du over en slik på leiemarkedet så er det bare å tute og kjøre - har nemlig ikke fått noen klager fra den faste passasjeren på denne eller de andre syklene vi har hatt (se signatur).ATWindsor skrev:Skal antakelig til portugal en tur i høst, og har sett litt på å leie en motorsykkel, går mye i BMW GS av ymse sort har jeg sett, når jeg ser på de så ser det litt trangt ut for passasjer med sidekofferter på, men er det tilfellet?
KaTieM gjort klar til årets Norges-treff tur:

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Koffertene er overhodet ikke i veien på GS. Har den Vario kofferter så bare kjenn etter fremre låsespenne når passasjeren har satt seg. Min bedre halvdel har ihvertfall en mystisk evne til å åpne den spennen på venstre koffert når hun stiger på.
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------