Ville jeg valgt bmw igjen.... Uten å blunke. Er det andre merker som er like god eller bedre, kommer helt an på bruksområder

Men en ting kan jeg si... bmw er definitivt ikke verdens beste sykkel

Note4
Men men men BMW er vel de som lager verden beste sykler, eller er det bare 1200GSLordShaft skrev:Ja også kan jeg melde om at bakbremsen fungerer omtrent like bra som jeg skulle prøvd å bremse med hånden på hjulet. Hva som er grunnen til dette har jeg ikke giddet å feilsøke i. Tar det når jeg kommer hem. Motormessig er det ingen ting å klage på.![]()
Note4
LordShaft skrev:Men som alle skriver. Bmw fikser dette uten diskusjon. Men det hjelper meg lite når jeg er på 3 ukers Europa tur![]()
Note4
Hæ? Noe som kan gå istykker på en Suzuki?Newhill skrev:LordShaft skrev:Men som alle skriver. Bmw fikser dette uten diskusjon. Men det hjelper meg lite når jeg er på 3 ukers Europa tur![]()
Note4
Startknappen min slutta å funke på min 2010. mod F800R for to år siden. Ved et stengt gjestgiveri langs en krokete vei langt oppe i Dolomittene. DA så jeg mørkt på ting.. Men så ringte jeg til BMW her i Norge, og de tok igjen kontakt med et bergingsselskap i Italia, og etter mange forsøk på å foklare hvor i verden vi var, på dårlig engelsk, med veldig få referansepunkter å forholde oss til, så kom det til slutt en bil og henta sykkelen. Den blei frakta ned til nærmeste autoriserte BMW-veksted, og de bytta startknappen på en times tid. Jeg måtte betale for ny knapp, men jeg fikk med den gamle hjem, slik at jeg kunne kreve tilbake pengene her, siden det var garantijobb.
Er det like trygt om noe skulle ryke på en la oss si Suzuki?, når man befinner seg utafor allfarvei i utlandet?