Fikk hu i informasjonen til å sjekke katalogen. Der var det to typer, og det var to typer på hylla.Pollti skrev:De hadde da flere enn 2 typer da jeg handlet. Kjøpte 2,7 bar til en Nissan Murano så du burde sjekke katalogen deres kanskje ?
Bikerbaben's logg, ny b(ikers)logg, Karavanseraiet.no
Re: Bikerbaben's logg
På det britiske UKGSer-forumet fant jeg denne
Skal jeg være helt ærlig, så er de inne på noe. Ikke prøvekjør en GS hvis du ikke har alvorlige planer om å kjøpe en :nono
Skal jeg være helt ærlig, så er de inne på noe. Ikke prøvekjør en GS hvis du ikke har alvorlige planer om å kjøpe en :nono
Ragnhild skrev:Fikk hu i informasjonen til å sjekke katalogen.
Ragnhild ! Det blir katastrofe når 2 blondinkaer smeller hodene sine sammen !

Joa Pollti, er klar over ditt noe anstrengte forhold til oss blondiner, men såpass tiltro har du da vel til oss, at du stoler på at vi kan stave oss fram i en Biltema-katalog? Men jeg må jo innrømme at det går mye lettere i for eksempel Costume eller Woman, MYE lettere 

- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Jeg fikk en genial ide jeg må ta patent på!!Ragnhild skrev:Joa Pollti, er klar over ditt noe anstrengte forhold til oss blondiner, men såpass tiltro har du da vel til oss, at du stoler på at vi kan stave oss fram i en Biltema-katalog? Men jeg må jo innrømme at det går mye lettere i for eksempel Costume eller Woman, MYE lettere
Å legge bidrag fra utvalgte duppeditter fra Biltema som er et must for damer på sykkel som vedlegg inni disse kulørte damebladene! Umulig å gjøre feil da!
Hører du Pollti? Tror du detta kunne funke???

You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aftenposten.no/jobb/article3370268.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Nå blir det ikke lenge før vi får MC-turer på blå resept

Nå blir det ikke lenge før vi får MC-turer på blå resept

cheron skrev: Å legge bidrag fra utvalgte duppeditter fra Biltema som er et must for damer på sykkel som vedlegg inni disse kulørte damebladene! Umulig å gjøre feil da!
Hører du Pollti? Tror du detta kunne funke???
Nei, det tror jeg ikke av den enkle grunn at 99% av alle damer er lite interessert i sånt og bryr seg katta om det. Hadde du giddi å lest om hardangersøm eller gardinmote i ei MC blekke tror du ? Det hadde ihvertfall ikke jeg giddi. Hadde vært første og siste gangen jeg hadde brukt kroner på ei sånn Jan Thomas blekke ihvertfall.
Enkelte damer bryr seg faktisk om sånt Pollti, men det behøver du ikke bry det pene hodet ditt med, blir nok litt for avansert for deg det.
MÅ bare ta med denne fra UKGSer-forumets tråd Do NOT test ride a GS
Hele tråden er eneste lang argumentasjon for hvorfor man ikke skal testkjøre en GS, Moralen er at man i så fall blir hekta, for godt.KEV skrev:I did the same thing over 5 years ago ! I sold my beloved Fireblade that I had for 7 years to slow me down and save my back before it broke forever :eek: I bought a 1100 GS and never looked back. I traded the 1100 in for a 1150 GSA a year later and have just sold the 1150 and bought a new 1200 GSA. You can't beat them. They do and carry everything you ask, without complaining and better all round fun than the Fireblade ever was...![]()
Cheers
Kev
- Misha
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
:-
[youtube]VgdPJpNtm8E[/youtube]

[youtube]VgdPJpNtm8E[/youtube]
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
Takk Misha :) :-)
Skal la jyplingen få denne, han er litt treg med oppvasken...
Skal la jyplingen få denne, han er litt treg med oppvasken...
Treg med oppvasken? Det er da vel bare å stappe alt samma inn i oppvaskmaskina og trykke på en knapp eller to?
Men åssen kan du vite at han er treg med oppvaska? Du må jo være hjemme for å se det. Og hvis du er hjemme, så er det jo kvinnfolk i huset. Og da er det jo ikke riktig at han skal ta oppvaska?

Men åssen kan du vite at han er treg med oppvaska? Du må jo være hjemme for å se det. Og hvis du er hjemme, så er det jo kvinnfolk i huset. Og da er det jo ikke riktig at han skal ta oppvaska?

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert