Den er greiMoffa skrev:Jeg vil gjerne bli ført opp på Akershus/Oslo. Ta gjerne med Østfold og Buskerud også

Den er greiMoffa skrev:Jeg vil gjerne bli ført opp på Akershus/Oslo. Ta gjerne med Østfold og Buskerud også
Da er du ført opp under Østfoldkalleklovn skrev:Før meg gjerne opp :) Østfold, Takk :-)
(Oppkjøring 6. august, men greit å komme seg på listen)
Flotte greier. Takk :)AJ skrev:Da er du ført opp under Østfoldkalleklovn skrev:Før meg gjerne opp :) Østfold, Takk :-)
(Oppkjøring 6. august, men greit å komme seg på listen).
Så er det bare å glede seg til mange flotte turer med nye MCsiden kjørekompiser så snart lappen er i boks
kalleklovn skrev:Før meg gjerne opp :) Østfold, Takk :-)
Jo, takk for det :) Er ikke bare bare å få tak i folk som kan være med å øvelseskjøre gitt. Ikke aktuelt med kjøreskolen ihvertfall, totalt 24500 kr for lappenKawagutten skrev:kalleklovn skrev:Før meg gjerne opp :) Østfold, Takk :-)
Du er ført opp nå.Den tiden frem til 6.August går fort så bruk tiden godt til å lære så mye som mulig.Får håpe det ikke bare er nybegynnere(lappen under 5år) igjen i østfold så du får øvelseskjørt litt :-)
Da er du ført opp og blir nok noe kjøring etterhvert med så mange dere er i det området :-)Roargutten skrev:Må gjerne legge til meg i Oslo/Akershus, har oppkjøring 30.juli så satser på at jeg får mulighet til å kjøre litt etter det
Og om noen ikke har noe i mot å kjøre med gul vest på seg for øvelseskjøring før dette er jeg gjerne med å kjører litt da også.
DoneMilk1ng skrev:Hei!
Kunne jeg blitt ført opp under Akershus/Oslo og Østfold? 23 år, Suzuki gsx-r 600 fører.