Er en kar på 32 år, bosatt i oslo. Tok mc -lappen høsten 2007. Kjøpte først en suzuki sv 650 2002 modell. Det var nok mest en imupulskjøp, men ble veldig glad i sykkelen. Men fant ut etterhvert at jeg egentlig mest hadde lyst på en offroad/tursykkel, der jeg kan sitte høyt. Hadde veldig lyst på en triumph tiger, og det er vel kanskje fortsatt den store drømmen. Men den er fortsatt altfor dyr :-( Såg også på bmw dakar, honda Transalp og Yamaha super tenere en stund, men endte til slutt opp med en Suzuki dl 650 V Strom. Kjøpte den i oktober i fjor.
Er svært fornøyd med den, og i år har jeg drevet og stailet den opp med diversen utstyr fra touratech. http://www.touratech.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tanken er å gjøre den om til en skikkelig offroad-tøffing, men ordentlige aluminiumskasser, xenonlys, knaskedekk etc
Ellers så har mc-livet så langt vært en eneste stor, frydefull reise. Kjørte 9000 km i år, mest korte turer. Drømmen er å reise nedover kontinentet etterhvert, og kanskje få med meg Alpene og Nord-Italia. Så langt har det mest blitt småturer i Oslo og omegn, noen turer til Sverige, og noen turer til hjembyen min på nordvestlandet.
Her er noen bilder av vidunderet.