Digger den.

Hehe, jeg misunner alle som bare kan raske med seg tannbørsten og kjøre av gårde inn i solnedgangen. Selv her hjemme så pleier jeg ofte og ha på tankvesken. Den er jeg helt avhengig av. Kjekt å ha med fotoapparat, kaffetermos, mobiltelefon etc. i denkjellv skrev:Pakke er fort gjort...
...putter bare tannbørsta i brystlomma
Mener du at det kommer merke på rammen av kjørebuksa da? Eller blir det så varmt at det blir missfarging?LordShaft skrev:Et lite tips fra høyresiden her. Når du har kjørt deg en god tur, fått litt temperatur på sykkelen. Kjenn med hånden på ramma. Der den skruen er rett under tankvesken. Omtrent der hvor låret ditt blir å treffe.finn noe som beskytter så du ikke får samme stygge merkene på rammen som jeg har fått.
Note4
I see... skal se nærmere på detteLordShaft skrev:Det finner du ut ved å sitte på sykkelen... også ser du hvor din fot kan treffe ramma.... det er jo litt forskjell fra person til person. Er vel mest innsiden på kneet som treffer mest. Spes når du flytter deg litt på sykkelen når du kjører aktivt
Note4
Kanskje sånn teip man har på eksosen for å beskytte mot varme?LordShaft skrev:Det er ikke umulig. Men lim rester er lettere å fjerne enn ødelagt lakk på rammen. Må da vel være noe som tåler rundt 100 grader vel?
Note4